Template Settings
Default Cyan Green Grey
  1. 06/06/2016 10:30 π.μ.

    Με ένα αρκετά επιθετικό πλάνο, η Νορβηγία σκοπεύει να καταργήσει την πώληση αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα για την κίνηση τους, μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, ενισχύοντας τη τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, καθιστώντας την μια από τις πιο οικολογικές χώρες παγκοσμίως.

    Οι πολιτικές δυνάμεις της σκανδιναβικής χώρας λέγεται ότι συμφώνησαν ότι το 100% των αυτοκινήτων που θα κινούνται στη Νορβηγία θα χρησιμοποιούν πράσινη ενέργεια έως το 2025. Σήμερα περίπου το 24% των αυτοκινήτων της χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια.

    Ωστόσο, υπάρχει κάποια άρνηση από άλλους εκπροσώπους της Δεξιάς ότι η κίνηση αυτή έχει επιβεβαιωθεί. Αν τελικά περάσει, το παραπάνω μέτρο θα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την οικονομία της χώρας, καθώς ένα μεγάλο μέρος των πόρων της Νορβηγίας βασίζεται στην πετρελαϊκή βιομηχανία της.

    Η παραπάνω είδηση δεν θα μπορούσε να αφήσει αμέτοχο τον Elon Musk, CEO της Tesla, ο οποίος επαινεί την ανακοίνωση, γράφοντας στον λογαριασμό του στο Twiter, ότι θαυμάζει τη χώρα.

    Η Νορβηγία στοχεύει στο τριπλασιασμό της χρήσης αιολικής ενέργειας μέχρι το 2020, με επενδύσεις 3 δις δολαρίων από το 2013, ενώ το συντριπτικό ποσοστό της ενέργειας της προέρχεται από τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια. Τέλος, η πηγή αναφέρει, επίσης, ότι η Νορβηγία θα γίνει η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα δεσμευτεί για μηδενική αποψίλωση των δασών.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  2. 06/06/2016 9:00 π.μ.

    Τον τίτλο του «Κινητήρα της Χρονιάς για το 2016» ανάμεσα στα 1.000 και τα 1.400 cc κατέκτησε ο 1.2 PureTech του Ομίλου PSA. Ο τρικύλινδρος turbo που αποδίδει 110 και 130 ίππους ήταν ένας από τους κινητήρες που απέσπασαν διάκριση στα 18α βραβεία International Engine of the Year, στα οποία ψηφίζουν δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου από όλο τον κόσμο.

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

    Η εκδήλωση έγινε στη Στουτγάρδη, κατά τη διάρκεια της Engine Expo. Ο 1.2 PureTech τοποθετείται σε μοντέλο των Β και C segment, δηλαδή στις κατηγορίες των σουπερμίνι και μικρομεσαίων. Πρωτοεμφανίστηκε τον Μάρτιο του 2014 στο Citroen C4 Picasso και το Peugeot 308. Πλέον εφοδιάζει περισσότερα από 60 μοντέλα σε όλο τον κόσμο, ανάμεσά τους και το νέο 3008 που αποκαλύφθηκε πρόσφατα.

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  3. 04/06/2016 5:00 μ.μ.

    Η Jeep γιορτάζει τα 75α γενέθλιά της με λανσάρισμα νέων μοντέλων και μία σειρά εκδηλώσεων.

    Στη δεύτερη «έδρα» της, την Ιταλία, η πιο ακραία έκδοση του Grand Cherokee βρέθηκε σε ένα ακραίο περιβάλλον: στην κορυφή του ηφαιστείου της Αίτνας, στη Σικελία.

    Πρόκειται για το υψηλότερο ενεργό ηφαίστειο στην Ευρώπη, με ύψος που πλησιάζει τα 3.350 m.

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

    Το Grand Cherokee SRT φέρει τον V8 κινητήρα χωρητικότητας 6,4 lt. που αποδίδει 468 ίππους.

    Με αυτόν κάτω από το καπό του, το μεγάλο SUV επιδόσεων επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,9 sec.

    Η κορυφαία έκδοση του Jeep Grand Cherokee εφοδιάζεται με δερμάτινο εσωτερικό, σπορ καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, σύστημα πολυμέσων Uconnect με οθόνη 8,4 ιντσών, ηλεκτρική ηλιοροφή.

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  4. 04/06/2016 2:00 μ.μ.

    Ως ένα από τα πιο αλήτικα αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκίνησης, η BMW M3 E46 έχει αποδειχθεί ότι λατρεύει να driftάρει και να λιώνει τα ελαστικά της. Από τη στιγμή που συμβαίνει αυτό, λοιπόν, είναι δυνατόν να μην έπαιρνε μέρος σε αντίστοιχους αγώνες, παράγοντας μπόλικο καπνό;

    Η E46 δείχνει για μία ακόμα φορά πόσο… εθισμένη είναι στο drifting, και σε αυτό τον βοηθάει ο I6 S54 κινητήρας, μόνο που αυτή τη φορά έχει έναν RMS κομπρέσορα και η απόδοση έχει αυξηθεί, φτάνοντας τα 600 άλογα.

    Το γερμανικό αυτοκίνητο διαγωνίζεται στο φετινό King Of Italy Exhibition και πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο Roman Kolesar, που ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του !

    πηγή: autoblog.gr

     

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  5. 04/06/2016 12:00 μ.μ.

     

    Η Toyota είναι πολύ πιθανό να συνεργαστεί με τη PSA για την κατασκευή ενός pick-up δεδομένου ότι η Fiat παρουσίασε το νέο pick-up της βασισμένο στο Mitsubishi L200.

    Με αυτό τον τρόπο θα κλείσει σωστά ο κύκλος των συνεργασιών, τι γνώμη έχετε;

    Η Citroen και η Peugeot μετά από τόσα χρόνια συνεργασίας έχουν επεκτείνει αρκετά τον κύκλο εργασιών τους και κατασκευάζουν αυτοκίνητα ι.χ αλλά και επαγγελματικά όπως τα Citroen Nemo, Peugeot Tepee, Citroen Jumper και Peugeot Boxer.

    Αυτό που δεν έχουν κατασκευάσει ποτέ είναι ένα pick up, και αυτό γιατί δεν υπήρχε τέτοια πλατφόρμα.

    Γενικότερα βέβαια οι γαλλικές μάρκες δεν είχαν και αρκετά SUV που θα μπορούσαν να βοηθήσουν να είχε γίνει νωρίτερα ένα pick up.

    Φήμες θέλουν την PSA να συνεργάζεται με την Toyota για την κατασκευή ενός pick up που θα έχει ως βάση το Toyota Hilux.

    Στην πραγματικότητα όμως η PSA συνεργάζεται ήδη με την Fiat για την κατασκευή των BOXER και JUMPER.

    Αρα δεδομένου ότι η Fiat μόλις αποκάλυψε ότι θα έχει το δικό της pick-up το οποίο θα λέγεται Fullback και θυμίζει αρκετά το Mitsubishi L200, δεν αποκλείεται για να κλείσει ο κύκλος των συνεργασιών, η Τoyota να συνεργασθεί με τους Γάλλους για την κατασκευή ενός pick-up.

    Γενικότερα είναι αρκετά νωρίς για να μπορέσουμε να έχουμε κάποιο επίσημο νέο όμως δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός στα pick-up ανεβαίνει δεν αποκλείεται να δούμε και μια τέτοια συνεργασία.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  6. 04/06/2016 10:30 π.μ.

    Η Γερμανική Prior Design παρουσιάζει την πρότασή της για βελτίωση του έτσι κι αλλιώς πανίσχυρου Dodge Challenger Hellcat SRT, με ισχύ που αυξάνεται στα 900 άλογα και πολλές βελτιώσεις στο αμάξωμα, την ανάρτηση και την εξάτμιση.

    Η Prior Design βελτιώνει και την αισθητική του Challenger σε ένα αποτέλεσμα άκρως μυώδες και επιθετικό.
    Πρόκειται για μια βελτίωση από τις πιο extreme που έχουμε δει, αφού ως βάση παίρνει το Dodge Challenger Hellcat SRT, το οποίο από το εργοστάσιο έρχεται με έναν 6,2 V8 Hemi βενζινοκινητήρα με κομπρέσσορα, ονομαστικής απόδοσης 707 ίππων.

    Αλλαγές έχει και η ανάρτηση, ενώ αλλαγμένοι είναι και οι τροχοί με νέες σφυρήλατες ζάντες σε ματ μαύρο ή χρυσό.
    Η Prior Design προσθέτει το κιτ βελτίωσης PDHC900, όπου ύστερα από μια σειρά από επεμβάσεις στον κομπρέσσορα και τη χαρτογράφηση του κινητήρα, αλλά και με την προσθήκη νέου συστήματος εξαγωγής, η ισχύς ανεβαίνει στα 900 άλογα και η ροπή εκτοξεύεται πάνω από τα 1.000 Nm!

    Βελτιώσεις έχουμε φυσικά και στην ανάρτηση, αφού η Prior Design τοποθετεί μια νέα coilover ανάρτηση με καινούργια ελατήρια και χαμήλωμα της απόστασης από το έδαφος.

    Στην εμφάνιση, ο αγοραστής επιλέγει το πλήρες κιτ με νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα, περιμετρικά σπόιλερ, «πρησμένους» θόλους τροχών, πίσω διαχύτη, αεροτομή πάνω στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, αλλά και νέα αεροδυναμικά πτερύγια μπροστά από τους εμπρόσθιους τροχούς.

    Ξεχωρίζουν και οι σφυρήλατες ζάντες σε ματ χρυσό ή μαύρο χρωματισμό.

    Το τελικό αποτέλεσμα της βελτίωσης της Prior Design κρίνεται τουλάχιστον εντυπωσιακό, χαρίζοντας μια ακόμη πιο brutal παρουσία στο muscle car της Dodge!

     Δείτε το βίντεο με τον εκπληκτικό ήχο του βελτιωμένου Challenger Hellcat.

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  7. 04/06/2016 9:00 π.μ.

    Από το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών της VW επηρεάζονται 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως, με τα 8,5 εκατομμύρια εξ’αυτών, να βρίσκονται στην Ευρώπη.

    Με την VW να έχει ανακοινώσει το σχέδιο επιδιόρθωσης των αυτοκινήτων στην Ευρώπη από τον Νοέμβριο του 2015, θα περίμενε κανείς πως ήδη έχουν επιδιορθωθεί αρκετά εκατομμύρια αυτοκίνητα, μιας και στόχος της VW ήταν να ολοκληρωθούν οι εργασίες επιδιόρθωσης μέχρι το τέλος του έτους.

    Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι σήμερα έχει επιδιορθώσει μόλις 50.000 αυτοκίνητα, αλλά η γερμανική ομοσπονδιακή αρχή μεταφορών (KBA) ενέκρινε τελικά την επιδιόρθωση λογισμικού των 800.000 Passat, CC, και Eos με τον EA189 2-λίτρων TDI κινητήρα, κάτι που σημαίνει ότι η επισκευή τους θα αρχίσει σύντομα.

    Η γερμανική εταιρία θα ενημερώσει τους ιδιοκτήτες των οχημάτων που διαθέτουν κάποιο από τα παραπάνω μοντέλα με τον κινητήρα απόδοσης 109, 134 ή 138 ίππων, με την VW να αναφέρει ότι το νέο λογισμικό δεν θα επηρεάσει την απόδοση, την κατανάλωση και τον ήχο των αυτοκινήτων.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  8. 03/06/2016 7:00 μ.μ.

    Μια μεγάλη ευκαιρία για τη δεύτερη συνεχόμενη της έχασε η Red Bull Racing στο Μονακό. Η αυστριακή ομάδα τα έκανε μπάχαλο στο δεύτερο pit stop του Daniel Ricciardo, το οποίο κράτησε 13,6 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα ο Lewis Hamilton να περάσει στην πρωτοπορία του αγώνα και να κρατηθεί εκεί μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας.

    Ο Ricciardo ήταν φανερά εκνευρισμένος και γεμάτος με αρνητικά συναισθήματα μετά το τέλος του αγώνα, αφού δεν μπορούσε να πιστέψει το λάθος που έκανε η ομάδα του με την μεγάλη καθυστέρηση στα ελαστικά. Ο Christian Horner, επί κεφαλής της Red Bull, κατανοεί τις αντιδράσεις του Αυστραλού και τονίζει πως στο μέλλον θα εφαρμοστούν διαδικασίες, προκειμένου να μην έχουμε κάποια επανάληψη του Μονακό.

    Ήταν τρομερά απογοητευτικό, αλλά δε θα είναι ποτέ μια δακτυλοδεικτούμενη άσκηση. Όπως είπα και μετά τον αγώνα, κερδίζουμε και χάνουμε μαζί σαν ομάδα. Το θέμα είναι να καταλάβουμε τι πήγε στραβά, να δουλέψουμε ως ομάδα για να λύσουμε το πρόβλημα και μετά να βεβαιωθούμε ότι δεν πρόκειται να συμβεί ξανά.

    Είναι ένα ανταγωνιστικό άθλημα που πάντα πιέζεις στο όριο και αυτό είναι που έγινε στο Μονακό. Τώρα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα υπάρξουν αποτελεσματικές διαδικασίες για να καλύψουμε οποιοδήποτε σενάριο στο μέλλον. Καταλαβαίνω ότι (ο Ricciardo) ήταν πολύ συναισθηματικά φορτισμένος μετά από τον αγώνα, τα έδωσε όλα και δεν κατάφερε να κερδίσει. Δεν μπορείς να γυρίσεις τον χρόνο πίσω, αλλά να αντιμετωπίσεις αυτό που έρχεται. Είναι τρίτος στο πρωτάθλημα, πηγαίνει σε ένα αγώνα που έχει εξαιρετικές αναμνήσεις και ελπίζουμε ότι μπορούμε να του δώσουμε ξανά ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  9. 03/06/2016 5:00 μ.μ.

     

    Συγκρατημένος πανικός πίσω από τις κλειστές πόρτες στο Μαρανέλο καθώς η ομάδα χάνει έδαφος στο πεδίο του ανταγωνισμού. Η Ferrari πήρε 3 νίκες πέρυσι με το Φέτελ σε Μαλαισία, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη. Ήταν ξεκάθαρα 2η ομάδα στους κατασκευαστές και στους πρώτους 6 περσινούς αγώνες αντίστοιχα είχε πάρει ήδη μια νίκη.

    TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

    Η φετινή χρονιά ξεκίνησε για τους κόκκινους με υψηλές προσδοκίες. Είχε καλλιεργηθεί ένα κλίμα ευφορίας και προσδοκιών ακόμη και για νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία. Η νίκη δεν ήρθε αλλά διασκεδάστηκαν οι εντυπώσεις με την παρουσία του Φέτελ στο βάθρο. Στον επόμενο αγώνα στο Μπαχρέιν ανέβηκε ο Ράικονεν 2ος, στη Κίνα ήταν 2ος ο Φέτελ, στη Ρωσία τρίτος ο Ράικονεν, στην Ισπανία αμφότεροι εκατέρωθεν του Φερστάπεν, κοντολογίς η Ferrari βρίσκονταν πάντα περίπου… εκεί για να εκμεταλλευτεί τα στραβοπατήματα του Χάμιλτον. Για να συμβεί αυτό όμως αναγκαία συνθήκη είναι η κορυφαία επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές τομέας που παραδοσιακά υστερεί η ομάδα του Μαρανέλο.

    Από την εποχή του άτυχου Μ. Σουμάχερ οι κόκκινοι δεν έχουν φτιάξει μονοθέσιο ικανό για pole σταθερά σε κάθε αγώνα. Φέτος στην Αυστραλία ο Φέτελ ήταν 3ος στις δοκιμές, το ίδιο πέτυχε και στο Μπαχρέιν. Ο Ράικονεν ήταν 3ος στην Κίνα, ο Φέτελ 2ος στη Ρωσία, ο Ράικονεν 5ος στην Ισπανία και ο Φέτελ 4ος στο Μονακό. H Ferrari είχε το ρυθμό για να κερδίσει στους πρώτους αγώνες αλλά δεν κατάφερε να το πετύχει. Όμως στους δυο τελευταίους αγώνες η απόσταση από τις Mercedes μεγάλωσε ενώ ανάμεσά τους μπήκε η Red Bull.

    Ο λόγος που συνέβη αυτό είναι το νέο αεροδυναμικό πακέτο που τόσο η Ferrari όσο και οι Mercedes, Red Bull παρουσίασαν στην Ισπανία. Στην περίπτωση της Red Bull συνδυάστηκε και με σημαντική αναβάθμιση στην υβριδική μηχανή της Renault.

    Στη Ferrari λοιπόν δεν τα κατάφεραν, το νέο αεροδυναμικό πακέτο, δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Scuderia να προοδεύσει λιγότερο από τους κύριους αντιπάλους της πράγμα το οποίο έφερε την ανατροπή στην κατάσταση. Δε θα μας κάνει εντύπωση αν στους επόμενους αγώνες όπως το Καναδικό GP όπου η ισχύς παίζει σημαντικό ρόλο η Ferrari να βρεθεί σε δύσκολη θέση και από τις άλλες ομάδες που χρησιμοποιούν υβριδική μηχανή Mercedes (Williams, Force India).

    Αξιολογώντας τα όλα αυτά στο Μαρανέλο προσπαθούν εσπευσμένα να παρουσιάσουν αναβάθμιση της υβριδικής μηχανής στον Καναδά μήπως και βελτιωθεί λίγο η ανταγωνιστικότητα της SF16H.

    Αναφερόμενος στην υστέρηση στις κατατακτήριες δοκιμές τόσο στην Ισπανία όσο και στο Μονακό ο Φέτελ τόνισε: «Υπάρχουν μαθήματα που πρέπει να πάρουμε από αυτά τα Σάββατα. Δε χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς ότι όσο πιο ψηλά καταταγείς τόσο πιο εύκολη είναι η ζωή σου την Κυριακή».

    Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε γνωρίζει καλά ότι αν δεν έρθουν τα αποτελέσματα η θέση του καθίσταται επισφαλής. Ο ίδιος αναφερόμενος στην υστέρηση των δοκιμών τόνισε: «Θα βελτιώσουμε άμεσα την υβριδική μηχανή και πρέπει να δούμε γιατί το μονοθέσιο αποδίδει στο Q1 και στο Q2 αλλά όχι στο Q3. Δεν ξέρω αν κάνουμε κάτι λάθος στο παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας των ελαστικών».

    Το Καναδικό GP είναι προγραμματισμένο για το άλλο Σαββατοκύριακο 11-12/6.

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  10. 03/06/2016 2:00 μ.μ.

    Στα 7 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα κατέβασε ανεπίσημα το χρόνο της στο Νίρμπουργκρινγκ η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio όπως μεταδίδεται σήμερα από ιστοσελίδες στο facebook, με την Alfa Romeo να στοχεύει ακόμη πιο χαμηλά, στο 7:27!

    Θέλοντας να δείξει την ισχύ της έναντι του ανταγωνισμού, η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες νέες δοκιμές στο Νίρμπουργκρινγκ, επιχειρώντας όχι μόνο να «σπάσει» το δικό της ρεκόρ των 7 λεπτών και 39 δευτερολέπτων, αλλά και το ρεκόρ της BMW M4 GTS που έχει κάνει 7:27.88.

    Ήδη, σύμφωνα με ιστοσελίδες στο facebook ο χρόνος κατέβηκε στο 7 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα, όμως η Alfa Romeo δεν τον κατοχύρωσε επίσημα, μιας και οι μη ιδανικές καιρικές συνθήκες (χαμηλές θερμοκρασίες, συννεφιά, υγρασία), δεν επέτρεψαν στη Giulia Quadrifoglio να ρίξει ακόμη περισσότερο το χρόνο.

    Πιστεύεται ότι με ιδανικές συνθήκες η κορυφαία Giulia με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο μπορεί να ρίξει το χρόνο στα 7 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα, παίρνοντας έτσι το ρεκόρ από τη BMW M4 GTS.

    Πλέον, η Alfa Romeo θα συνεχίσει με τις δοκιμές όταν ο καιρός βελτιωθεί, ώστε να επιτευχθεί το πολυπόθητο ρεκόρ.

    Σε κάθε περίπτωση, εμείς θα παρακολουθούμε από κοντά την προσπάθεια της Giulia και θα σας ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεότερο.

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  11. 03/06/2016 12:00 μ.μ.

    Οι νέες εκδόσεις ST-Line των Fiesta και Focus, θα μοιάζουν με τα «καυτά» ST μοντέλα, αλλά αντίθετα με εκείνα θα εστιάζουν στην οικονομία αντί για τις επιδόσεις.

    Η Ford λανσάρει τις εκδόσεις ST-Line στα Fiesta και Focus, που δείχνουν «καυτές» όπως τα «κανονικά» ST μοντέλα, αλλά –αντί για τις επιδόσεις- εστιάζουν στην οικονομία. Δείτε τις επιλογές σε αμαξώματα και κινητήρες…

    Οι νέες εκδόσεις ST-Line των Fiesta και Focus, θα μοιάζουν με τα «καυτά» ST μοντέλα, αλλά αντίθετα με εκείνα θα εστιάζουν στην οικονομία αντί για τις επιδόσεις. Η κίνηση αυτή της Ford, έχει ίδια λογική με αυτό που κάνουν και άλλες εταιρείες, όπως η VW με τις R-Line εκδόσεις, αλλά και η Mercedes-Benz με τις AMG Line εξοπλιστικές εκδόσεις των μοντέλων τους.

    Τα Fiesta ST-Line και Focus ST-Line, λοιπόν, διαθέτουν σπορ ανάρτηση που τα χαμηλώνει κατά 10 χλστ., ενώ φορούν και ένα bodykit που τα κάνει να ξεχωρίζουν από τις «κανονικές» τους εκδόσεις. Επιπλέον, νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες τους, οι προβολείς ομίχλης έχουν σκούρο περίβλημα, η γρίλια έχει τη μορφή κυψέλης, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί διαχύτης.

    Στο εσωτερικό, πάλι, έχουν μπει σπορ καθίσματα και τιμόνι, αλλά και πεντάλ αλουμινίου.

    Το Fiesta ST-Line διατίθεται σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, ενώ το παρόν δίνει ο κινητήρας 1.0 EcoBoost στις εκδοχές των 100, 125 και 140 ίππων. όσοι θέλουν πετρέλαιο, μπορούν να κοιτάξουν την έκδοση 1.5 TDCi των 95 αλόγων, που έχει εκπομπές CO2 της τάξης των 94 γρ./χλμ.

    Στο Focus ST-Line, πάλι, η βασική επιλογή βενζίνης είναι η 1.0 EcoBoost των 125 ίππων, ενώ πιο πάνω συναντάμε το 1.5 EcoBoost σύνολο των 150 ή 182 αλόγων. Δύο είναι οι diesel επιλογές, η 1.5 TDCi των 120 ίππων και η 2.0 TDCi των 150 αλόγων.

    Το Focus ST-Line προσφέρεται τόσο ως hatchback όσο και ως station wagon.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  12. 03/06/2016 10:30 π.μ.

    Τόσο απλά, τόσο γρήγορα, τα πίσω ελαστικά μιας Ferrari 488 GTB μπορούν να καταστραφούν. Βλέπεις 670 άλογα είναι αυτά !

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  13. 03/06/2016 9:00 π.μ.

    Ο κύριος περιοριστικός παράγοντας για την απόδοση των κινητήρων είναι το καύσιμό τους.

    Όσο καλά και να είναι τα σύγχρονα καύσιμα και όσους ελέγχους και να κάνουν οι εταιρείες για να βεβαιώσουν ότι τα πρατήρια τους δε νοθεύουν, δε σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να καλύψουν τις αυξημένες απαιτήσεις ενός βελτιωμένου κινητήρα.

    Η απόδοση του κινητήρα εξαρτάται από το πόσο καλή καύση κάνει και αυτή με τη σειρά της εξαρτάται από μια σειρά παραγόντων, όπως η δημιουργία καταλοίπων στο θάλαμο καύσης, τη σωστή έκχυση του καυσίμου στο θάλαμο από τα μπεκ του ψεκασμού, τη συμπίεση του αυτοκινήτου και τον πραγματικό αριθμό οκτανίων της βενζίνης.

    Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν σαφώς υψηλότερους λόγους συμπίεσης από το παρελθόν, χάρη στην πρόοδο των υλικών που χρησιμοποιούνται και στον καλύτερο έλεγχο που προσφέρουν τα εξελιγμένα συστήματα ψεκασμού και οι απαιτήσεις τους για καλό καύσιμο είναι μεγαλύτερες από ποτέ, με πολλά οχήματα να απαιτούν χρήση σούπερ αμόλυβδης. Δυστυχώς, αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι που κατά περίπτωση κρύβουν το γεγονός ότι η βενζίνη που χρησιμοποιούμε δεν είναι στις προδιαγραφές που πρέπει, καθώς αλλάζουν τις ρυθμίσεις για να αποφευχθούν τα πειράκια με αποτέλεσμα την πτώση της απόδοσης.

    Τη λύση έρχονται να δώσουν τα βελτιωτικά οκτανίων, που είναι σχεδιασμένα για να βελτιώνουν την καύση στον κινητήρα και να τον βοηθούν να αποδώσει εντός των προβλεπόμενων προδιαγραφών. Ακόμα και σε περίπτωση που δεν έχετε λόγο να τα χρησιμοποιείτε καθημερινά, καλό είναι να έχετε ένα πρόχειρο και να το αναμίξετε στο ρεζερβουάρ αν νιώσετε ότι η απόδοση και η λειτουργία του κινητήρα έχει αλλάξει μετά από έναν ανεφοδιασμό, καθώς μπορεί να έχετε εν αγνοία σας βάλει νοθευμένη βενζίνη.

    Υπάρχουν και άλλου είδους πρόσθετα εκτός από τα βελτιωτικά οκτανίων, τα οποία μπορεί να αποβούν ιδιαίτερα χρήσιμα ακόμα και σε κινητήρες που δεν έχουν κανενός είδους βελτίωσης. Αυτά δεν απαιτούν τη συμπλήρωση με προσεκτικές αναλογίες σε κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ, αλλά είναι σχεδιασμένα για να βελτιώνουν τη μακροζωία του κινητήρα μας και να διατηρούν την απόδοσή του σταθερή.

    Τα πιο συνηθισμένα πρόσθετα αυτής της κατηγορίας είναι τα καθαριστικά, που χάρη στην ειδική μοριακή τους σύνθεση φροντίζουν όχι μόνο να μην γίνονται εναποθέσεις καταλοίπων στα μπεκ, τις τρόμπες και όλες τις σωληνώσεις του συστήματος τροφοδοσίας, αλλά και να τα καθαρίζουν από τις ήδη υπάρχουσες εναποθέσεις επαναφέροντάς τα σε εργοστασιακές συνθήκες. Διαβάζουμε προσεκτικά τις οδηγίες τους, καθώς ορισμένα φτηνά πρόσθετα (ιδιαίτερη προσοχή) μπορεί να επιφέρουν φθορά στα ελαστικά μέρη όταν χρησιμοποιούνται πιο συχνά από ότι πρέπει.

    Ειδικά για τους κινητήρες diesel, ιδιαίτερα χρήσιμα και σημαντικά είναι τα αντιμικροβιακά πρόσθετα. Αυτά έρχονται να αντιμετωπίσουν τα βακτήρια που δημιουργούνται στις δεξαμενές λόγω της υγρασίας και τροφοδοτούνται από τους υδρογονάνθρακες του πετρελαίου. Αυτά δημιουργούν με τη σειρά τους λάσπη και οξέα που διαβρώνουν και μπλοκάρουν τα φίλτρα του κινητήρα. Καλό είναι η εφαρμογή τους να συνοδεύεται από χημικά καθαριστικά για τα φίλτρα σωματιδίων.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  14. 02/06/2016 7:00 μ.μ.

    H 3άρα είχε να δει μοτέρ 1.500 κυβικών από την πρώτη της γενιά (την Ε21) όταν ακόμη οι κινητήρες ήταν μικροί και αδύναμοι.

    Σήμερα η επιστροφή στα λίγα κυβικά ξαναφέρνει στο επίκεντρο τους μικρούς κινητήρες, αυτή τη φορά όμως δεν είναι αδύναμοι.

    Με 136 άλογα και ροπή από το τούρμπο, η νέα 318i είναι η ταχύτερη φθηνή 3άρα όλων των εποχών με την BMW να έχει δώσει έμφαση στη χαμηλότερη τιμή και στο χαμηλότερο κόστος χρήσης.

    Η νέα 318 είναι φθηνότερη από τον άμεσο ανταγωνιστή της, το Α4, καίει 6% λιγότερο καύσιμο και έχει 5% χαμηλότερους ρύπους, πράγμα που την φέρνει σε χαμηλότερη κατηγορία υπολογισμού τελών κυκλοφορίας. Στην τιμή περιλαμβάνεται και το 8άρι αυτόματο (το Audi φτάνει να είναι 4.000+ ακριβότερο με το 7άρι DSG).

    Και μέχρι εδώ ακούγεται ότι καλύτερο έχουμε δει από την 3άρα σε έκδοση κομμένη και ραμμένη για τα ελληνικά δεδομένα.

    Μόνο που κάποιοι βρήκαν λόγο να γκρινιάζουν ακόμη. Γιατί, λένε, το μοτέρ της είναι «μισό» από αυτό που θα έπρεπε να έχει μία 3άρα. Έχει δηλαδή 3 κυλίνδρους.

    Κι αντί να βλέπουν πως είναι έναν κύλινδρο ελαφρύτερο από τον τετρακύλινδρο κορμό της γκάμας, αναπολούν είκοσι χρόνια πίσω όταν, όντως, η 3άρα είχε βασικά 6κύλινδρα μοντέλα.

    Και ποιος δεν τα αναπολεί τα 6κύλινδρα σε σειρά μοτέρ πάνω στα οποία η μάρκα έχτισε την φήμη της;

    Όμως αυτές οι εποχές έφυγαν ανεπιστρεπτί. Τα εξακύλινδρα παραμένουν για όσους δεν ασχολούνται με τιμές, ρύπους, κόστη και άλλα τέτοια «γραφικά».

    Για όσους θέλουν μία 3άρα που επίσης να μπορούν να αγοράσουν η 318i είναι ότι καλύτερο. Aρα γιατί η γκρίνια;

    Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνεται η νέα 318i με τον τρικύλινδρο 1500άρη κινητήρα; Δεν είναι ακριβώς ότι θέλει ο Έλληνας οδηγός για να την αποκτήσει;

    Ή εμμένετε στην «προδοσία» παρότι οποιαδήποτε εξακύλινδρη έκδοση ήταν πάντα εκτός οικονομικής πραγματικότητας; Τι λέτε;

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  15. 02/06/2016 5:00 μ.μ.

    Σύμφωνα με μία πρόσφατη αναφορά της BP τα πετρελαϊκά αποθέματα του πλανήτη αρκούν για κάτι περισσότερο από μισό αιώνα.

    ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (nima244@gmail.com)

    Για την ακρίβεια η BP εκτιμά πως τα κοιτάσματα πετρελαίου μπορούν να καλύψουν τις ενεργειακές απαιτήσεις του πλανήτη για ακόμη 53 χρόνια, σύμφωνα με τους τρέχοντες ρυθμούς κατανάλωσης. Εδώ θα πρέπει να πούμε πως η νέα εκτίμηση είναι πιο αισιόδοξη από την περσινή καθώς είναι βελτιωμένη κατά 1,1%.

    Αυτό οφείλεται σε νέα κοιτάσματα μαύρου χρυσού που ανακαλύφθηκαν στις ΗΠΑ ανεβάζοντας την παγκόσμια ποσότητα προς άντληση στα 1.678,9 δισεκατομμύρια βαρέλια.

    Αξίζει να σημειωθεί πως τα νέα κοιτάσματα ήταν αδύνατο να αντληθούν με προηγούμενες γενιάς γεωτρύπανα.

    Τα νέα με δυνατότητα διάτρησης και κατά τον οριζόντιο άξονα(!) δίνουν πρόσβαση σε δυσκολότερα σημεία.

    Και όταν λιώσουν οι πάγοι, ποιος ξέρει, μπορεί να ανακαλυφθούν ακόμη περισσότερα...

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  16. 02/06/2016 2:00 μ.μ.

    Η Goodyear, με την κυβέρνηση του Λουξεμβούργου και την IEE, εταιρεία παροχής συστημάτων για οχήματα, ανακοίνωσαν από κοινού τα σχέδια τους για την ανάπτυξη μιας ειδικής εγκατάστασης αφιερωμένης στην καινοτομία στον τομέα της αυτοκίνησης. Το Automotive Campus του Λουξεμβούργου θα είναι ένα μοναδικό κέντρο έρευνας και ανάπτυξης, που θα προσφέρει εξαιρετικές εγκαταστάσεις σε εταιρείες που σχετίζονται με την τεχνολογική καινοτομία στον τομέα της αυτοκίνησης. Ο κ. Jean-Claude Kihn, Πρόεδρος της Goodyear Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής δήλωσε:

    Η δημιουργία του Automotive Campus θα ενισχύσει τις ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα της αυτοκίνησης στην Ευρώπη τόσο για την Goodyear όσο και για τους άλλους εταίρους του campus αλλά και για το Λουξεμβούργο. Σαν ιδρυτικό μέλος η Goodyear σκοπεύει να συνεργαστεί με άλλες καινοτόμες εταιρείες στον σχεδιασμό, τη δοκιμή και την ανάπτυξη νέων ιδεών.

    Η υπεροχή στην καινοτομία αποτελεί τον πυρήνα στη στρατηγική της Goodyear. Η εταιρεία έχει τη φιλοσοφία να είναι ανοικτή στην καινοτομία σε όλο τον κόσμο εδώ και πολλά χρόνια. Τώρα επεκτείνουμε αυτή τη φιλοσοφία συμμετέχοντας στο Automotive Campus.

    Λειτουργώντας σε ένα εξαιρετικό νέο περιβάλλον, το Automotive Campus θα βοηθήσει τη Goodyear να συνεισφέρει με λύσεις για το μέλλον της μετακίνησης και να προσφέρει έξυπνα προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών και των καταναλωτών.

    Ο Carlos Cipollitti, General Director του Κέντρου Καινοτομίας της Goodyear στο Λουξεμβούργο πρόσθεσε:

    Το να γίνει ιδρυτικό μέλος στο νέο Automotive Campus του Λουξεμβούργου ήταν το επόμενο λογικό βήμα για την Goodyear.

    Η συγκέντρωση των μη κατασκευαστικών ομάδων της Goodyear Λουξεμβούργου σε ένα κεντρικό σημείο θα ενθαρρύνει τη συνεργασία, την βελτιωμένη αποτελεσματικότητα και την ικανότητα μας να εργαζόμαστε ως «μια ομάδα».

    Οι νέες εγκαταστάσεις θα προσφέρουν ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον το οποίο θα ανταποκρίνεται στις τωρινές αλλά και τις μελλοντικές ανάγκες των εργαζομένων μας, ενώ θα προσελκύσει και τα καλύτερα ταλέντα.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  17. 02/06/2016 12:00 μ.μ.

     

    Από 1η Ιουνίου 2016, η Kosmocar Α.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας του Ομίλου Volkswagen αναλαμβάνει την αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών ŠKODA στην Ελλάδα, σε συνέχεια της επιτυχημένης της συνεργασίας με τον Όμιλο Volkswagen τα τελευταία 46 χρόνια.

    “Σε συνεργασία με την Kosmocar Α.Ε., θα ενισχύσουμε τις πωλήσεις μας και την παροχή υπηρεσιών στην Ελληνική αγορά”, δήλωσε ο Werner Eichhorn, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ŠKODA για Πωλήσεις και  Μάρκετινγκ και συμπλήρωσε: “H Kosmocar A.E. είναι μια πολύ αξιόπιστη και έμπειρη εταιρεία και ως εκ τούτου ο καλύτερος δυνατός συνεργάτης.”

    Από την 1η Ιουνίου η ŠKODA θα ενισχύσει τη θέση της στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτων σε συνεργασία με την εταιρεία Kosmocar Α.Ε. η οποία έχει αποδεδειγμένα μια μακροχρόνια κι επιτυχημένη συνεργασία με τον Όμιλο Volkswagen.

    Στα επόμενα χρόνια, η μάρκα θα αναπτύξει την γκάμα των αυτοκινήτων της με γοργούς ρυθμούς ενσωματώνοντας μοντέρνα σχεδιαστικά πρότυπα.

    Στόχος του Τσέχου κατασκευαστή αυτοκινήτων είναι η σταθερή αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα.

    πηγή: kathimerini.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  18. 02/06/2016 10:30 π.μ.

    Οι άνθρωποι της Mercedes-Benz φέρονται να κατοχύρωσαν το όνομα GLB, το οποίο και θα χρησιμοποιήσουν για ένα νέο SUV, το οποίο θα τοποθετηθεί στη γκάμα τους ανάμεσα από τις GLA και GLC (στη φωτό η GLA Concept).

    Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz κατοχύρωσαν το όνομα GLB, το οποίο και θα χρησιμοποιήσουν για ένα νέο crossover, το οποίο θα τοποθετηθεί στη γκάμα τους ανάμεσα από τις GLA και GLC.

    Όπως προδίδει και το όνομά του, το νέο μοντέλο θα στηριχθεί στην B-Class, πατώντας σε μια ελαφρώς διευρυμένη εκδοχή της προσθιοκίνητης πλατφόρμας, που χρησιμοποιούν ήδη οι A-Class, CLA και GLA. Οι βασικές εκδόσεις, λοιπόν, θα είναι FWD, αλλά θα υπάρχει και η επιλογή για το σύστημα 4κίνησης 4MATIC.

    Ο επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της Mercedes-Benz, Thomas Weber, δεν φοβάται τα φαινόμενα κανιβαλισμού, λέγοντας πως «υπάρχει πάντα χώρος στη γκάμα». Αφού τόνισε πως η κλάση των SUV συνεχώς διευρύνεται, δήλωσε: «Υπάρχει χώρος για επιπλέον SUV μοντέλα; Γιατί όχι;».

    Η εταιρεία θα διαφοροποιήσει αισθητικά τις GLA και GLB, με την πρώτη να εστιάζει στο στιλ και τη δεύτερη στην πρακτικότητα, προσφέροντας περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές.

    Αν τελικά ανάψει το πράσινο φως για την παραγωγή της GLB, αυτή αναμένεται να μοιράζεται τα μηχανικά της σύνολα με τα υπόλοιπα προσθιοκίνητα μοντέλα της εταιρείας. Θα μιλάμε δηλαδή για τις GLB 200 και GLB 250 βενζίνης, αλλά και τις GLB 200d - GLB 220d πετρελαίου. Φυσικά και η έκδοση Mercedes-AMG GLB 45 θα συζητηθεί, όπως και η plug-in υβριδική.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  19. 02/06/2016 9:00 π.μ.

    Τα καλά νέα είναι πως η Subaru παρουσίασε την STI έκδοση του Levorg, τα κακά είναι πως δεν είναι ακριβώς ένα «γνήσιο» STI μοντέλο, αλλά ένα STI Sport…

    Μπορεί οι λάτρεις των STI μοντέλων να περίμεναν περισσότερα από την Subaru, ωστόσο το νέο Levorg STI Sport προσφέρει έως και 300 ίππους και αναβαθμισμένο στήσιμο. Όχι και άσχημα…

    Αυτό που θέλουν οι φίλοι των STI πάνω από όλα, είναι το Subaru τους να έχει περισσότερη δύναμη από τα άλλα και να κουβαλάει κάτι από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Υπό αυτή την έννοια, μάλλον θα απογοητεύθηκαν από το Levorg STI Sport, καθώς η εταιρεία άφησε τους turbo κινητήρες του (1,6 170 PS και 2,0 300 PS) απείραχτους.

    Αντίθετα, η Subaru προσέθεσε στο station wagon μοντέλο της ορισμένα STI μέρη και προχώρησε σε κάποιες αισθητικές και τεχνικές αναβαθμίσεις. Η σημαντικότερη βελτίωση αφορά στην προσθήκη των μεταβλητής βύθισης ανάρτηση DampMaticII, με τα νέα αμορτισέρ της Bilstein. Το ηλεκτρικό τιμόνι «πειράχτηκε», ενώ προστέθηκαν και STI τροχοί 18 ιντσών.

    Εξωτερικά, το Levorg STI Sport απέκτησε νέο μπροστά προφυλακτήρα και καινούργια γρίλια. Προστέθηκαν ακόμα LED φώτα ομίχλης και χρωμιομένες απολήξεις εξατμίσεων, ενώ προαιρετικά διατίθεται στην απόχρωση WR Blue Pearl. Στο εσωτερικό, υπάρχουν δερμάτινα καθίσματα σε κόκκινο – μαύρο, με τα κεντημένα τα λογότυπα STI στα προσκέφαλά τους.

    Το τιμόνι, τον επιλογέα και τα πάνελ των θυρών, τα κοσμούν σκούρες κόκκινες ραφές. Το νέο Levorg STI Sport θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην Ιαπωνία.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  20. 01/06/2016 7:00 μ.μ.

     

    Από το 1999 όταν λανσαρίστηκε το πρώτο Zafira, μετρά περίπου 2,7 εκατ. πωλήσεις, όμως πλέον έφθασε η στιγμή για την αναβάθμιση της τρίτης γενιάς του πολυμορφικού της Opel. Πέρα από το σχεδιαστικό φρεσκάρισμα, το Zafira Tourer δέχεται ενίσχυση του εξοπλισμού του και ανανεωμένο cockpit για διευκόλυνση του οδηγού. Η έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη θα αρχίσει σύντομα και οι πρώτες παραδόσεις θα ακολουθήσουν το Σεπτέμβριο.

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

    Τα φωτιστικά σώματα που ενώνονται με τη μάσκα μαρτυρούν τη συγγένεια του Zafira με το νέο Astra. Το μήκους 4,65 m. μεσαίο πολυμορφικό μπορεί να φιλοξενήσει έως 7 επιβάτες. Με 5θέσια διαμόρφωση, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 710 lt, υπεραρκετό δηλαδή για τις μεταφορικές ανάγκες ακόμη και μίας ελληνικής οικογένειας. Ολικά επανασχεδιασμένο είναι το εσωτερικό, με νέο τιμόνι, πίνακα οργάνων και σύστημα πολυμέσων (με οθόνη αφής 7 ιντσών) που στέλνει στην… απόσυρση την προηγούμενη κονσόλα με τα δεκάδες κουμπάκια-γρίφο.

     Δύο είναι οι επιλογές ανάμεσα στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το R4.0 IntelliLink επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone μέσω είτε του Apple CarPlay είτε του Android Auto, ενώ το Navi 950 IntelliLink προσφέρει και σύστημα πλοήγησης. Διαθέσιμο με το Zafira Tourer είναι το OnStar που ενημερώνει αυτόματα το τηλεφωνικό κέντρο της Opel σε περίπτωση ατυχήματος ή άλλου έκτακτου συμβάντος. Το 4G LTE Wi-Fi Hotspot επιτρέπει τη σύνδεση έως 7 συσκευών στο διαδίκτυο.

    Η γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Zafira Tourer περιλαμβάνει τα γνωστά σύνολα βενζίνης, diesel αλλά και εκδόσεις LPG με υγραέριο και CNG με φυσικό αέριο.

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team