Template Settings
Default Cyan Green Grey
  1. 09/06/2016 5:30 μ.μ.

     

    Η Renntech δυναμώνει την S63 AMG Coupe, με τον V8 bi-turbo 5,5-λίτρων κινητήρα να αποδίδει 708 άλογα με 1.138 Nm ροπής, περισσότερα και από τα 630 άλογα της S65 AMG Coupe.

    Ο οίκος δεν έδωσε νούμερα επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας, αλλά είναι δεδομένο πως το αυτοκίνητο θα μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε λιγότερο από 3,9 δευτερόλεπτα.

    Ο οίκος, στιλιστικά, τοποθετεί ματ γκρι αυτοκόλλητο βινυλίου, αεροτομή, νέες ζάντες αλουμινίου σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση και χαμηλότερες αναρτήσεις.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  2. 09/06/2016 3:30 μ.μ.

    Η Skoda παρουσιάζει την MY2017 έκδοση της Octavia, που αποκτά νέο 1.00αρη τρικύλινδρο turbo TSI κινητήρα, που αντικαθιστά τον 1.2 τετρακύλινδρο TSI.

    Ο κινητήρας αποδίδει 115 άλογα με 200 Nm ροπής μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ. Όταν συνδυάζεται με DSG ο 1.0 TSI, επιταχύνει την Octavia από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 10 δευτερόλεπτα, καταναλώνοντας 4,5 λίτρα βενζίνης/100 χλμ, ενώ με τον εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 9,9 δευτερόλεπτα.

     

    Η Octavia πλέον προσφέρεται και με ένα aero πακέτο που αποτελείται από χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, ενεργά πτερύγια που προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική, όπως και αεροτομή. Σε συνδυασμό με τα ελαστικά χαμηλής κύλισης, η κατανάλωση μειώνεται στα 4,4 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές CO2 τα 102 γρ/χλμ.

    Επιπλέον, η Octavia MY2017 εξοπλίζεται με ενεργό Dynamic Chassis Control όταν εξοπλίζεται με κινητήρες δυνατότερους από 150 άλογα, με το σύστημα κλιματισμού Climatronic να αποκτά νέο αλλεργιογόνο φίλτρο.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  3. 09/06/2016 12:00 μ.μ.

     

    Η LaFerrari δεν είναι πλέον το ισχυρότερο ιταλικό supercar με άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους. Ο νέος κάτοχος του τίτλου είναι το Mazzanti Evantra Millecavalli των 1.000 ίππων, που μόλις παρουσιάστηκε…



    Η μικρή ιταλική εταιρεία από την Τοσκάνη, η Mazzanti Automobili, μετά από μία σειρά προωθητικών video, παρουσίασε επίσημα στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τορίνο, το Evantra Millecavalli.

    Αυτό που το κάνει ιδιαίτερο είναι πως αποτελεί το πιο ισχυρό υπεραυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ στην Ιταλία. Βλέπετε, το Evantra Millecavalli κινείται από ένα νέο twin-turbo V8 σύνολο 7,2 λίτρων, το οποίο αποδίδει ισχύ 1.000 ίππων και ροπή 1.200 Nm.

    Έτσι, πλέον η Ferrari LaFerrari των 950 ίππων και των 900 Nm, δεν είναι το ισχυρότερο ιταλικό supercar με άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους.

    Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς του Millecavalli (=1.000 άλογα), μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων. Με βάρος 1.300 κιλών, χρειάζεται 2,8 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 402 χλμ./ώρα. Τα carbon κεραμικά φρένα δημιουργήθηκαν ειδικά για το Evantra Millecavalli από την Brembo. Διαθέτουν τεχνολογία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και υπόσχονται πως ακινητοποιούν σε 7 δλ. το αμάξι, όταν αυτό κινείται με 300 χλμ./ώρα!

    Το Millecavalli που βρίσκεται στο Τορίνο είναι ακόμα πρωτότυπο και μοιάζει σαν μια πιο σκληροπυρηνική εκδοχή του αρχικού Mazzanti Evantra που παρουσιάστηκε πέρσι.

    Η Mazzanti, τέλος, σχεδιάζει να φτιάξει στο χέρι 25 μόλις αντίτυπα του Evantra Millecavalli, τα οποία φυσικά και έχουν καπαρωθεί ήδη.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  4. 09/06/2016 10:30 π.μ.

    Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας της Γερμανίας έδωσε την έγκριση στην VW για να προχωρήσει στην επιδιόρθωση επιπλέον 1,1 εκατ. αυτοκινήτων της που εξοπλίζονται με τον 2.0-λιτρο TDI κινητήρα της οικογένειας EA189, τον επίμαχο κινητήρα που εμπλέκεται στο σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών.

    Ο κινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στα VW Tiguan, Caddy, Audi A4, A5, A6, και Q5, με τους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων να ενημερώνονται σύντομα, να προσέλθουν στις κατά τόπους αντιπροσωπείες, ώστε να γίνει δωρεάν η αναβάθμιση του λογισμικού του αυτοκινήτου, με το νέο λογισμικό να μην επηρεάζει την οικονομία καυσίμου, τις επιδόσεις, ούτε τον θόρυβο του κινητήρα. Μέχρι σήμερα, η αρχή μεταφορών της Γερμανίας, έχει εγκρίνει τις επισκευές για πάνω από 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  5. 09/06/2016 9:00 π.μ.

     

    Το νέο μοντέλο της Renault Sport είναι και το μικρότερο, με τους Γάλλους μετρ να παρουσιάζουν το Twingo GT των 110 ίππων, ένα μίνι που φαίνεται -και είναι- σπορ…

    Αυτό είναι το νέο πισωκίνητο Twingo GT, στο οποίο οι μηχανικοί της Renault Sport αύξησαν την απόδοση του υπετροφοδοτούμενου 3κύλινδρου κινητήρα των 0,9 λίτρων. Έτσι, η ισχύς του ανέβηκε από τους 90 στους 110 ίππους, ενώ η ροπή αυξήθηκε από τα 135 στα 170 Nm. Αν τα νούμερα αυτά σας θυμίζουν κάτι, έχετε δίκιο, καθώς είναι όμοια με αυτά των νέων smart BRABUS.

    Η επιπλέον δύναμη προήλθε από την αναβάθμιση του συστήματος εισαγωγής αέρα, αλλά και από την επαναχαρτογράφηση του κινητήρα 0.9 TCe. Επιπλέον, το μηχανικό κιβώτιο διαθέτει διαφορετικές, κοντές, σχέσεις, προκειμένου το Twingo GT να αποκτήσει μια σπορ αίσθηση.

    Η Renault δεν ανακοινώνει προς το παρόν νούμερα επιδόσεων. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το «κανονικό» Twingo με τον 0.9 TCe των 90 ίππων, χρειάζεται 10,8 δλ. για το 0-100, ενώ έχει τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα. Οι επιδόσεις ωστόσο του νέου Twingo GT θα πρέπει να μοιάζουν με αυτές του smart fortwo BRABUS, το οποίο κάνει το 0-100 σε 9,5 δλ. και έχει τελική ξανά τα 165 χλμ./ώρα.

    Για να περάσουμε, όμως, στο «στήσιμο» του Twingo GT που πατάει σε αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών. Στο γαλλικό μίνι, λοιπόν, πειράχτηκε το σασί, ενώ αναβαθμίστηκε και η ανάρτηση. Επιπλέον, το ESP διαθέτει ειδικές ρυθμίσεις και το τιμόνι έχει μεταβλητό λόγο. Οι παραπάνω αλλαγές αναμένεται να μεταμορφώσουν την οδική συμπεριφορά του σπέσιαλ αυτού Twingo.

    Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, το Twingo GT φοράει ένα ελαφρώς πιο επιθετικό body kit, με πλευρικές εισαγωγές αέρα, ενώ εντύπωση προκαλεί η νέα απόχρωση Piment Orange. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν επίσης και τις βαφές Profond Black, Glacier White και Lunaire Grey. Πίσω, έχουν τοποθετηθεί διπλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ κυριαρχούν και οι διπλές αυτοκόλλητες ρίγες.

    Η Renault δεν έδωσε προς το παρόν στη δημοσιότητα εικόνες από το εσωτερικό του Twingo GT. Ωστόσο, μας «υποσχέθηκε» πορτοκαλί πινελιές, αλουμινένια πεντάλ, επιλογέα ταχυτήτων από Zamak και μαρπιέ με τα λογότυπα Renault Sport. Το νέο Twingo GT θα εμφανιστεί για πρώτη φορά ζωντανά στις 23 Ιουνίου στο 2016 Goodwood Festival of Speed.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  6. 08/06/2016 7:00 μ.μ.

    Πριν λίγο καιρό είδαμε τα πρώτα σχέδια από την πατέντα που κατοχύρωσε η Honda για το μοτέρ μεταβλητής χωρητικότητας. Αυτή τη φορά είναι σειρά της Αμερικάνικης Achates Power να μας εντυπωσιάσει με την επινόησή της.

    Η Achates Power παρουσίασε ένα μοτέρ με δύο πιστόνια ανά κύλινδρο, εξασφαλίζοντας έτσι μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 50%, σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ένα πιστόνι ανά κύλινδρο, χωρίς απώλεια στην απόδοσή του.

    Η ιδέα δεν είναι νέα, καθώς τέτοια τεχνολογία είχε χρησιμοποιηθεί παλιότερα κατά τη διάρκεια του Β` παγκοσμίου πολέμου, ποτέ όμως δεν βρήκε εφαρμογή σε αυτοκίνητα.

    Η ίδια η εταιρεία διατείνεται πως η κατασκευή ενός τέτοιου κινητήρα είναι απλή καθώς απουσιάζουν οι βαλβίδες και οι εκκεντροφόροι επικεφαλής, ενώ τα πιστόνια κινούνται αντικριστά μέσα στον κύλινδρο.

    Το επαναστατικό αυτό μοτέρ θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του 2018 και μένει να δούμε αν και που θα βρει εφαρμογή.

    Ας δούμε όμως σε video animation τη λειτουργία του.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  7. 08/06/2016 5:00 μ.μ.

    H Lorinser βελτιώνει την Mercedes AMG GT, κάνοντας τον 4.0 biturbo V8 κινητήρα να παράγει 595 άλογα με 750 Nm ροπής.

    Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,1 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-300 χλμ/ώρα έρχονται σε 27,3 δευτερόλεπτα.

    Ο οίκος τοποθετεί στο γερμανικό αυτοκίνητο νέες ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 20″ μπροστά και 21″ πίσω, με ελαστικά 265/30 και 305/25 αντίστοιχα.

    Υπάρχουν επίσης και χειμερινά ελαστικά με ζάντες 19″.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  8. 08/06/2016 3:00 μ.μ.

    Η Jaguar Land Rover μήνυσε την κινέζικη Jiangling Motor, για αντιγραφή του σχεδίου του Range Rover Evoque και εφαρμογή του, στο Landwind X7.

    Σύμφωνα με ξένο πρακτορείο ειδήσεων η Jaguar κατέθεσε μήνυση στην κινέζικη Jiangling υποστηρίζοντας πως το σχέδιο του μοντέλο της κινέζικης φίρμας Landwind X7, που παρουσιάστηκε το 2014 είναι αντιγραφή του δικού της Evoque.

    Η αλήθεια είναι, όπως μπορείτε να διακρίνετε στις φωτογραφίες, ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Μάλιστα οι έμποροι στην Κίνα δίνουν τη δυνατότητα τοποθέτησης aftermarket μερών στο Χ7, ώστε να γίνει πιστό αντίγραφο του Evoque.

    Διαβάστε περισσότερα στο Autoτρίτη

    Σχετικά με το θέμα ο CEO της Jaguar Land Rover, Ralf Speth, τόνισε πως είναι αδύνατον να σταματήσουν τις κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες από το να αντιγράψουν τα σχέδιά τους, αφού ακόμα και στα δικαστήρια οι πιθανότητες να δικαιωθούν είναι εναντίον τους.

    Για παράδειγμα η Honda χρειάστηκε 12 χρόνια δικαστικών διαμαχών μέχρι να δικαιωθεί για αντιγραφή του CR-V, από διάφορες κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπου και πάλι, ενώ της επιδικάστηκε ποσό 300 εκ. γιουάν στο τέλος εισέπραξε 16 εκ. γιουάν.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  9. 08/06/2016 1:00 μ.μ.

    Τελευταία φορά που ένας κινητήρας σε διάταξη V κέρδισε τον τίτλο "Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς" ήταν το 2006. Επρόκειτο για τον V10 των 507 ίππων της BMW, που φορούσε η M5.

    Σήμερα, 10 χρόνια μετά, έρχεται η Ferrari για να κατακτήσει τον ίδιο τίτλο με τον 3,9 λτ. biturbo των 670 PS -σημειώστε ότι είναι ο πιο δυνατός που κέρδισε ποτέ- και να ξαναδώσει στους κινητήρες αυτών των ιπποδυνάμεων τη χαμένη αίγλη τους…

    Γιατί κακά τα ψέματα σε όλη αυτήν την 10ετία, πρωταγωνιστές ήταν το downsizing και οι μικρού κυβισμού βενζινοκινητήρες. Ο 1,4 TSI π.χ. κέρδισε το 2009 και 2010, ο 0,9 TwinAir της Fiat το 2011 και από τότε και μετά έχουμε το φαινόμενο 1,0 Ecoboost που κέρδισε τον τίτλο του Καλύτερου Κινητήρα τις χρονιές 2012, 2013 και 2014, ενώ το 2015 και 2016 την πρωτιά στην κατηγορία κάτω από 1,0 λίτρο.

    Φέτος, όμως ήταν η πρώτη χρονιά που τα «supercars» πήραν το αίμα τους πίσω, αφού εκτός της πρωτιάς της Ferrari, στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα βρέθηκαν ο συνδυασμός του i8 και ο 3λιτρος 6κύλινδρος boxer turbo της 911.

    Τι έχουν, λοιπόν, αυτά τα δύο κινητήρια σύνολα, ο 1,0 Ecoboost και ο 3,9 V8 της Ferrari και ξεχωρίζουν; Πως καταφέρνουν και βρίσκονται στην κορυφή; Το σίγουρο, είναι πως και τα δύο είναι δύο downsized μοτέρ. Τι άλλο όμως;

    Ξεκινώντας με τον 3,9 V8 της Ferrari που έχει την κωδική ονομασία F154CB, δεν είναι ούτε τα 670 άλογα, ούτε οι κορυφαίες επιδόσεις που έχει, αλλά ο γενικότερος χαρακτήρας του ο οποίος συνδυάζει με επιτυχία τα δύο τούρμπο με τον παραδοσιακό χαρακτήρα μιας Ferrari.

    Δηλαδή δεν έχει καθόλου turbo lag και αυτό είναι κάτι που ισχύει σε μεγάλο βαθμό στην περίπτωση του κινητήρα της Ford, ο οποίος παρότι ο ανταγωνισμός είναι ακόμη σκληρότερος και όλο και περισσότερες εταιρείες κατεβαίνουν κάτω από τα 1.000 κυβικά, είναι ο μόνος που καταφέρνει και βγάζει 140 άλογα από 1.000 κυβικά.

    Επίσης, και οι δύο κινητήρες, εκτός από τον downsized κυβισμό, τον τρόπο λειτουργίας τους και την μεγάλη ισχύ/λίτρο, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έχουν και την κατανάλωση (σε σχέση πάντα με τα δεδομένα της κατηγορίας τους).

    Και τέλος είναι τα ηλεκτρονικά. Αμφότερα ελέγχονται από προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και μπορούν να αλλάξουν χαρακτήρα ανάλογα με τα δεδομένα που θα τους «φορτώσεις»…

    Εσείς όμως τι λέτε; Ποιος είναι ο σημαντικότερος λόγος ώστε να βρίσκονται τα δύο αυτά μοτέρ στην κορυφή; Και εν τέλει συμφωνείτε με τις επιλογές της επιτροπής που έχει ξεχωρίσει αυτά τα μοτέρ;

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  10. 08/06/2016 11:00 π.μ.

    Χωρίς να κάνει κανένα συμβιβασμό, η γερμανική Novitec Rosso παρουσιάζει τη νέα βελτιωτική της πρόταση για τη Ferrari 488 GTB, προσδίδοντας στο ιταλικό supercar 772 άλογα ισχύος και 0-100 χλμ./ώρα σε μόνο 2,8 δευτερόλεπτα.

    Ακόμη πιο εντυπωσιακή εμφάνιση για τη 488 GTB, με το περιμετρικό αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα.

    Ξεκινώντας με τον κινητήρα, οι ειδικοί της Novitec Rosso παίρνουν το 3,9 λίτρων V8 biturbo διαμάντι της Ferrari και ύστερα από επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, βελτιώσεων στην πίεση των turbo και νέα εξάτμιση, ανεβάζουν την ισχύ κατά 102 άλογα και 772 συνολικά, από 670 εργοστασιακά.

    Η Novitec προσθέτει νέα υδραυλικά αμορτισέρ, που μειώνουν περαιτέρω την απόσταση από το έδαφος κατά 40 χλστ.
    Αντίστοιχη αύξηση έχουμε και στη ροπή, η οποία εκτοξεύεται στα 892 Nm, από 760 από το εργοστάσιο. Στο πεδίο των επιδόσεων, η Ferrari 488 GTB της Novitec απαιτεί μόνο 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, όντας 0,2 δλ. ταχύτερη της εργοστασιακής, ενώ η τελική ταχύτητα αυξάνεται από τα 330 χλμ./ώρα στα 342 χλμ./ώρα.

    Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στη βελτίωση του ήχου από τη νέα εξάτμιση, ενώ οι μηχανικοί της Novitec έχουν βελτιώσει περαιτέρω και την απόκριση του μοτέρ.

    Η βελτίωση του κινητήρα της 488 GTB προσφέρει 102 επιπλέον ίππους (772 συνολικά) και 132 περισσότερα Nm ροπής (892).

    Αλλαγές έχουμε όμως και στο αμάξωμα της Ferrari 488 GTB, με την Novitec να προσφέρει ένα πλήρες περιμετρικό body-kit φτιαγμένο από ελαφριά ανθρακονήματα, το οποίο εκτός της αισθητικής, βελτιώνει και την αεροδυναμική απόδοση του ιταλικού supercar.

    Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τα νέα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά σώματα, αλλά και τις μαύρες σφυρήλατες ζάντες μεγέθους 21 ή 22 ιντσών. Φυσικά, επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση η οποία έχει χαμηλώσει κατά 40 χλστ., χάρη στο νέο υδραυλικό σύστημα της Novitec Rosso, που τοποθετείται παράλληλα με την εργοστασιακή ενεργή ανάρτηση.

    Στο εσωτερικό, παρότι η Novitec δεν έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες φωτογραφίες, η γερμανική εταιρεία έχει φροντίσει ώστε να εξελίξει μια σειρά από επιλογές εξατομίκευσης, με στοιχεία όπως πλήρη επένδυση σε διάφορα δέρματα και αλκαντάρα ή ακόμη και ανθρακονημάτινα paddles αλλαγής ταχυτήτων, για πλήρως αγωνιστική αίσθηση.

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  11. 08/06/2016 9:30 π.μ.

     

    Η Mercedes ετοιμάζεται, ώστε στην έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο να παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο SUV.

    Η ανάπτυξη του γίνεται στα περίχωρα της Στουτγάρδης στη Γερμανία, με το πρωτότυπο να μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας, με το μοντέλο να περνά στη παραγωγή από το 2019 και έπειτα.

    Το ηλεκτρικό SUV της γερμανικής εταιρίας θα κατασκευάζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, που βασίζεται στην MRA αρχιτεκτονική και έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα.

    Θα μοιράζεται μέρη με την υδρογονοκίνητη GLC, ενώ παράλληλα θα ανοίξει τον δρόμο για μια νέα οικογένεια μηδενικών εκπομπών ρύπων από την Mercedes.

    Η πλατφόρμα θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να είναι είτε πισωκίνητα, είτε τετρακίνητα, με τον ηλεκτροκινητήρα να μπορεί να παράγει περισσότερα από 400 άλογα στις πισωκίνητες εκδόσεις, με τις τετρακίνητες να κάνουν χρήση ενός επιπλέον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα παράγει είτε 120, είτε 201 άλογα.

    Τα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz θα διαθέτουν ενεργή ανάρτηση, torque vectoring και ένα πρωτοποριακό σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Στόχος της Γερμανικής εταιρίας είναι να πουλά 20.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως ανά μοντέλο.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  12. 07/06/2016 7:00 μ.μ.

    Την ανώτατη διάκριση στα International Engine of the Year Awards απέσπασε η Ferrari. Ο V8 turbo των 3.902 cc ψηφίστηκε ως Διεθνής Κινητήρας ανεξαρτήτως κατηγορίας κυβισμού.

    Αποδίδει 670 ίππους στις 488 GTB και 488 Spider, ενώ εμφανίζεται με ελαφρώς μικρότερο κυβισμό στην California T.

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

    Ο κινητήρας της μάρκας από το Μαρανέλο συγκέντρωσε 331 βαθμούς, έναντι 278 του τρικύλινδρου 1.5 που αποτελεί μέρος του υβριδικού συστήματος του BMW i8 και 267 του εξακύλινδρου boxer της Porsche.

    Παράλληλα, ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.3 lt. (κινεί τις F12berlinetta και F12tdf) βραβεύτηκε ως καλύτερος κινητήρας άνω των 4 lt.

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  13. 07/06/2016 5:00 μ.μ.

    Κατά τις πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις των νέων αυτοκινήτων έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε ορισμένες από τις πιο όμορφες διαδρομές. Είτε αφορά το φυσικό περιβάλλον, είτε τη σχεδίαση του δρόμου. Υπάρχουν όμως και μέρη που δύσκολα θα επισκεφθεί κάποιος.

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

    Η Ford συγκέντρωσε ορισμένους από τους καλύτερους δρόμους για οδήγηση και θα τους παρουσιάσει σε μία σειρά από video στο youtube.

    Σε αυτά θα εμφανίζονται τα σπορ μοντέλα της, όπως το Focus RS, η Mustang 5.0 V8, τα Fiesta και Focus ST κ.α.

    Μέχρι να δούμε το πρώτο, ας πάρουμε μία σύντομη γεύση από το video-προαναγγελία που ακολουθεί.

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  14. 07/06/2016 2:00 μ.μ.

     

    Η Scuderia Ferrari, ενόψει του αγώνα στον Καναδά το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αναβαθμισμένο σχεδιαστικά turbo. Η Ιταλική ομάδα θα αντικαταστήσει τον αρχικό σχεδιασμό του turbo της, καθώς αυτός ευθυνόταν για τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα.

    Επίσης, όπως αναφέρουν οι πηγές, το turbo είναι και η αχίλλειος πτέρνα του κινητήρα της Ferrari, όσο αναφορά την ιπποδύναμη.

    Ο νέος σχεδιασμός του εξαρτήματος ζωτικής σημασίας αναμένεται να “δώσει” στην Ferrari μισό δευτερόλεπτο, σε σχέση με το υπάρχον, με την Mercedes να μην μένει με σταυρωμένα τα χέρια της, καθώς ο Toto Wolf δήλωσε σχετικά:

    "Κάθε αγωνιστικό τριήμερο φέρνουμε και νέες αναβαθμίσεις, στην Formula 1 είσαι τόσο καλός όσο και στον τελευταίο αγώνα που συμμετείχες.Εμείς περιμέναμε να έχουμε την Ferrari ως βασικό μας αντίπαλο γιατί είχαν καλά αποτελέσματα στην αρχή, όμως τώρα στην Βαρκελώνη κέρδισε η Red Bull. Επίσης στο Μονακό ήταν πολύ ανταγωνιστικοί, οπότε ξαφνικά η Red Bull έγινε ο βασικός αντίπαλός μας. Νομίζω ότι πρέπει να παραμείνουμε ήρεμοι."

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  15. 07/06/2016 12:00 μ.μ.

    Με χρόνο 17 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα, ο Mark Higgins έσπασε τα χρονόμετρα στον περίφημο αγώνα του Isle of Man.
    Το ‘πε και το κανε! Ο Mark Higgins με το ειδικά προετοιμασμένο Subaru WRX STI της Prodrive έκανε χθες νέο ρεκόρ στη φημισμένη διαδρομή του Isle of Man, σημειώνοντας τον εκπληκτικό χρόνο των 17 λεπτών, 49 δευτερολέπτων και 75 δέκατων.

    Η μέση τελική ταχύτητα που σημείωσε το Subaru WRX STI του Higgins, ήταν το εκπληκτικό νούμερο των 207 χλμ./ώρα!

    Το προηγούμενο ρεκόρ το κατείχε και πάλι ο Βρετανός οδηγός από το 2014, όταν και στο τιμόνι ενός ακόμη Subaru WRX STI, ο Mark Higgins είχε σταματήσει τα χρονόμετρα στα 19 λεπτά, 15 δευτερόλεπτα και 88 δέκατα.

    Πλέον, με το νέο ρεκόρ ο Higgins σημείωσε την απίστευτη μέση ωριαία ταχύτητα των 207 χιλιομέτρων ανά ώρα, στην απαιτητική διαδρομή των σχεδόν 61 χιλιομέτρων.

    Σε ό,τι αφορά στο αυτοκίνητο, το Subaru WRX STI είχε προετοιμαστεί αποκλειστικά και μόνο για το ρεκόρ του Higgins από τη βρετανική Prodrive και πιστεύεται ότι η ισχύς του βρίσκεται κοντά στα 600 άλογα, χωρίς πάντως να επιβεβαιώνεται επίσημα.

    Σε κάθε περίπτωση η προσπάθεια και το ρεκόρ του Βρετανού ήταν εκπληκτικά, με το παρακάτω video να σας δίνει ένα μικρό μόνο δείγμα της απίστευτης ταχύτητας με την οποία κινήθηκε ο Higgins.

    Δείτε στο video την ταχύτητα με την οποία ο Higgins οδήγησε το Subaru.

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  16. 07/06/2016 10:30 π.μ.

    Φαβορί για την κατάκτηση και των φετινών τίτλων παραμένει η Mercedes. Παρ’ όλα αυτά, η γερμανική ομάδα νιώθει πιο καυτή από ποτέ την ανάσα των αντιπάλων της, αν και η Ferrari παραδέχεται πως η απόστασή της από την κορυφή είναι μεγαλύτερη απ’ ό,τι πίστευε.

    Παράλληλα, η Red Bull αποτέλεσε δύσκολο αντίπαλο για την ομάδα του Brackley στο Μονακό, χάνοντας μέσα από τα χέρια της τη νίκη, λόγω καταστροφικού pit stop στον Daniel Ricciardo.

    Μένουν ακόμα 15 αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος και ο Toto Wolff επισημαίνει πως το μόνο που πρέπει να κάνουν οι μηχανικοί του είναι να πιέζουν σαν τρελοί. Ο επί κεφαλής των Γερμανών παραδέχεται πως η πίεση είναι τόσο μεγάλη και θα συνεχίζει να μεγαλώνει στο μέλλον, μιας και ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και πιο σκληρός, κάτι που δυσκολεύει τη διατήρηση στην κορυφή.

    "Το έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά δεν έχουμε χώρο ούτε να αναπνεύσουμε σε αυτό το πρωτάθλημα.

    Το να διατηρήσουμε οποιοδήποτε πλεονέκτημα είναι μια συνεχής μάχη και η πίεση διαρκώς γίνεται μεγαλύτερη.

    Η απρόβλεπτη αυτή σεζόν είναι σπουδαία για το άθλημα και δείχνει ότι η Formula 1 είναι ζωντανή.

    Αλλά, για εμάς σαν ομάδα, υπάρχει ξεκάθαρα δουλειά να κάνουμε. Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της αξιοπιστίας μας, αλλά επίσης είναι σημαντικό να πιέζουμε για περισσότερη απόδοση."

    Στο Μόντε Κάρλο είδαμε την 50η νίκη των «Ασημί Βελών» στη Formula 1, πράγμα που είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα.

    Αλλά, αν θέλουμε χτίσουμε μια μακροπρόθεσμη επιτυχία που τοποθετεί τη Mercedes-Benz στα κορυφαία ονόματα του αθλήματος, θα πρέπει να πιέσουμε πιο σκληρά από ποτέ.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  17. 07/06/2016 9:00 π.μ.

    Το πρωτότυπο RM16 Ν εφοδιάζεται με 2λιτρο μοτέρ, τοποθετημένο πάνω από τον πίσω άξονα, το οποίο αποδίδει 300 ίππους και 383 Nm ροπής, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ηλεκτρική τουρμπίνα.

    Μετά το RM14 του 2014 και το περσινό RM15, η Hyundai παρουσίασε το τρίτο concept της σειράς, το RM16, στου οποίου το όνομα βάζει και το «Ν», για να προωθήσει το ομώνυμο τμήμα της, που ασχολείται με οχήματα επιδόσεων.

    Την εντός έδρας έκθεση αυτοκινήτου στο Busan, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην Κορέα, διάλεξε η Hyundai για να παρουσιάσει την τελευταία εκδοχή από μία σειρά πρωτότυπων τα οποία έχουν στο επίκεντρό τους την σπορ εμφάνιση, τις επιδόσεις και την δυναμική οδική συμπεριφορά.

    Η δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω εξατάχυτου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού, ενώ η κατανομή βάρους σύμφωνα με τη Hyundai είναι 43/57 σε εμπρός και πίσω άξονα. Αναλογία η οποία, όπως λένε οι Κορεάτες μηχανικοί, είναι ιδανική για διασκεδαστική οδική συμπεριφορά.

    Το αμάξωμα του RM16 Ν είναι άκρως επιθετικό σχεδιαστικά, ενώ τα φώτα εμπρός και πίσω μας δίνουν μία ιδέα από το σχεδιαστικό μέλλον της μάρκας. Όπως φαίνεται, το μέλλον των σπορ εκδόσεων της Hyundai προδιαγράφεται λαμπρό και όπως λέει και ο Albert Biermann (πρώην υπεύθυνος του BMW M Division) και νυν του N Division της Hyundai «θα πρέπει να περιμένουμε πολλά από τα μοντέλα επιδόσεων της μάρκας».

    Σχέδια για παραγωγή του μοντέλου φυσικά δεν υπάρχουν, σύμφωνα όμως με τα όσα διαρρέει η κορεάτικη φίρμα, πρόκειται για μοντέλα τα οποία μας φανερώνουν ένα μέρος από το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων της. Μήπως παίρνουμε μια πρώτη γεύση του επόμενου Hyundai Veloster;

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  18. 06/06/2016 5:00 μ.μ.

    Διαθέσιμη προς παραγγελία ήδη στην Ευρώπη, η νέα Cayman θα αρχίσει να παραδίδεται στους ιδιοκτήτες της στα τέλη Σεπτεμβρίου.

    Η Porsche στέλνει από τα μέσα Αυγούστου την παραγωγή της στο εργοστάσιο του Τσούφενχαουζεν, κάτι που σημαίνει ότι όλα τα δίθυρα μοντέλα της θα κατασκευάζονται στην ιστορική της έδρα.

    Μέχρι σήμερα η γραμμή παραγωγής της Cayman βρισκόταν στο εργοστάσιο της Volkswagen, στο Όσναμπρυκ.

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

    Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι στο Τσούφενχαουζεν θα κληθούν να ανεβάσουν ρυθμό από τον Αύγουστο, φθάνοντας τα 240 αυτοκίνητα την μέρα (σήμερα η ημερήσια παραγωγή είναι 220 αυτοκίνητα).

    Πέρα από την 718 Cayman, εκεί κατασκευάζονται επίσης η οικογένεια της 911 και η ανοικτή 718 Boxster.

    Cayman και Boxster κυκλοφορούν για πρώτη φορά με κινητήρες ίδιας ισχύος. Η βασική έκδοση εφοδιάζεται με 2λιτρο boxer απόδοσης 300 ίππων, ενώ η S με τον 2.5 απόδοσης 350 PS. Για να μάθετε περισσότερα και να δείτε την Cayman εν δράσει, κάντε ΚΛΙΚ ΕΔΩ.

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  19. 06/06/2016 2:00 μ.μ.

    Η ιαπωνική φίρμα φημολογείται ότι εργάζεται πάνω σε ένα SUV το οποίο θα βασιστεί στο pick-up μοντέλο της, Nissan Navara.

    Μετά την επιτυχημένη πορεία του Nissan Navara στην κατηγορία του, φαίνεται πως οι άνθρωποι της Nissan, σκέφτηκαν να βασίσουν πάνω του ένα SUV, με απώτερο σκοπό να ακολουθήσει την ίδια πορεία, σε άλλη κατηγορία αυτή τη φορά.

    Παρόμοιες κινήσεις έχουν αποτελέσει τα Toyota Fortuner και Ford Everest, που έχουν βασιστεί στα pick-up μοντέλα Hilux και Ranger αντίστοιχα. Όπως φαίνεται και στις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του κατασκόπου-σχεδιαστή Theophilus Chin, το επερχόμενο SUV της Nissan, αναμένεται να είναι σαν ένα Navara, που στην καρότσα του «φύτρωσαν» πίσω πόρτες και χώρος αποσκευών.

    Στο εμπρός μέρος είναι ελάχιστες οι διαφορές που παρατηρούνται, σε σχέση με το Navara, εν αντιθέσει με το πίσω μέρος, που έχει σχεδιαστεί περισσότερο με βάση το ομοαίματο Terrano. Ωστόσο υπάρχουν και κάποιες φήμες οι οποίες αναφέρουν ότι τελικά το πίσω μέρος θα κινηθεί πάνω στη σχεδιαστική γραμμή του Nissan Pathfinder.

    Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι κάτω από το καπό του μελλοντικού SUV της Nissan αναμένεται να «κρύβεται» ο τετρακύλινδρος turbo diesel κινητήρας των 2,5 λίτρων, που συναντάμε και στο Navara pick-up, ενώ η κίνησή του θα μεταδίδεται είτε από ένα μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, είτε από ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο με επιλογή μεταξύ κίνησης στους δυο ή και τους τέσσερις τροχούς.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  20. 06/06/2016 12:00 μ.μ.

    Όπως διέρρευσε στο διαδίκτυο, η Toyota την Παρασκευή κατοχύρωσε το όνομα «Supra» στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κάτι που σημαίνει ότι πλέον αναμένουμε το λανσάρισμα για πρώτη φορά της επόμενης Supra και στην Ευρώπη.

    Οι γραμμές της νέας Toyota Supra θα προέλθουν από αυτές του πρωτότυπου FT-1, που έδειξε η εταιρεία το 2014 στο Ντιτρόιτ.

    Tο νέο sport κουπέ της Toyota θα έρθει το 2018 και θα αποτελεί προϊόν κοινής κατασκευής μεταξύ της ιαπωνικής εταιρείας και της BMW.

    Από την πλευρά των Βαυαρών, το νέο πισωκίνητο κουπέ θα ονομαστεί «Z5», ενώ για την Toyota φήμες έλεγαν ότι θα ονομαστεί «Supra», κάτι που πλέον επιβεβαιώνεται μετά την προχθεσινή κατοχύρωση της ονομασίας από την ιαπωνική φίρμα.


    Στα χαρακτηριστικά της νέας Supra θα περιλαμβάνεται η πίσω κίνηση, οι κινητήρες από τη BMW και το δυναμικό design.
    Αμφότερα τα νέα κουπέ θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Γκρατς της Αυστρίας, με ρυθμό παραγωγής 60.000 αυτοκινήτων ανά έτος. Σχεδιαστικά, αυτό που γνωρίζουμε για τη νέα Supra είναι ότι το αμάξωμά της θα βασιστεί πάνω στο πρωτότυπο FT-1, που παρουσίασε η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το 2014.

    Προς το παρόν τα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν αποκαλυφθεί, όμως αναμένεται οι κινητήρες να είναι της BMW, με υβριδική έκδοση από την Toyota. Η κίνηση θα στέλνεται στους πίσω τροχούς, ενώ θα υπάρχουν και προαιρετικές τετρακίνητες εκδόσεις.

    Από εκεί και πέρα, εμείς θα παρακολουθούμε και στο επόμενο διάστημα την όλη εξέλιξη της νέας Supra (και της Z5) από κοντά, ελπίζοντας το τελικό μοντέλο να είναι αντάξιο της ιστορίας του κορυφαίου κουπέ Toyota.

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team