Template Settings
Default Cyan Green Grey
  1. 04/07/2016 11:35 π.μ.

    •  | 
    • Posted By: partsone team
  2. 22/06/2016 5:36 μ.μ.

    •  | 
    • Posted By: partsone team
  3. 13/06/2016 7:00 μ.μ.

     

    Η Αστυνομία του Λος Άντζελες, η γνωστή μας LAPD (Los Angeles Police Department) επέλεξε το ηλεκτρικό BMW i3 για τις ανάγκες της, έναντι του εγχώριου ηλεκτρικού Tesla Model S.

    Τα ηλεκτρικά i3 προτιμήθηκαν έναντι του επίσης ηλεκτρικού Tesla Model S, λόγω χαμηλότερης τιμής και διαστάσεων.
    Συνολικά, η BMW θα παραδώσει 100 ηλεκτρικά i3 στην LAPD, με συνολικό κόστος 1,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Η αγορά έγινε για τρία χρόνια μέσω leasing και στην τιμή περιλαμβάνονται και η συντήρηση, τα ελαστικά, τυχόν επισκευές κ.λπ.

    Η απόφαση του αστυνομικού τμήματος του Λος Άντζελες να επιλέξει το BMW i3 έναντι του Tesla Model S ήταν καθαρά θέμα τιμής, από τη στιγμή που το μοντέλο της γερμανικής εταιρείας κοστίζει λιγότερο από τα μισά σε σχέση με το αμερικάνικο. Παράλληλα, οι μικρότερες διαστάσεις του i3 έπαιξαν και αυτές το ρόλο τους, μιας και τα νέα περιπολικά θα ενεργούν κυρίως μέσα στην πόλη.

    Για τις ανάγκες τέλος των νέων ηλεκτρικών περιπολικών, η LAPD προμηθεύτηκε 100 φορτιστές επιπέδου 2 μαζί με 4 ταχυφορτιστές. Τα νέα περιπολικά, θα χρησιμοποιηθούν κυρίως ως οχήματα μεταφοράς προσωπικού και όχι ως οχήματα άμεσης επέμβασης.

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  4. 13/06/2016 5:00 μ.μ.

     

    Η Pennzoil μετά τη διαφήμιση με το Dodge Challenger Hellcat στο Cape Town και την Ferrari 488 GTB στους δρόμους της Βαρκελώνης, έδωσε στη δημοσιότητα ακόμη μια διαφήμιση, αυτή τη φορά με τον Rhys Millen να οδηγεί ένα Jeep Wrangler Unlimited Rubicon στην έρημο του Μεξικό.

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  5. 13/06/2016 2:00 μ.μ.

    Τέσσερα PEUGEOT 208 WRX είναι πανέτοιμα για να υπερασπιστούν τον περσινό τίτλο του άκρως θεαματικού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rallycross που ξεκινά από την Πορτογαλία (16-17 Απριλίου).
    Team Peugeot Hansen – με 11 podium και 5 νίκες η πρωταθλήτρια ομάδα θα συμμετέχει με δύο PEUGEOT 208 WRX ισχύος 540hp στα χέρια των Timmy Hansen και Sébastien Loeb!
    Η Peugeot Sport και η Hansen Motorsport θα συμμετάσχουν με ακόμη δύο PEUGEOT 208 WRX κάτω από το σήμα της νεοσύστατης Peugeot Hansen Academy με τα χρώματα των Red Bull και Total.
    Για την Peugeot Hansen Academy, ο Davy Jeanney θα αγωνιστεί σε όλους τους αγώνες του WRX που θα γίνουν στην Ευρώπη, με προοπτική συμμετοχής σε δυο μη ευρωπαϊκούς γύρους. Επίσης, ο ρόλος του θα είναι να καθοδηγήσει τον πρωταθλητή στο RX Lites, Kevin Hansen, με τον τελευταίο να επικεντρώνεται στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rallycross, καθώς και σε επιλεγμένους γύρους του WRX. Και οι δύο θα τρέξουν με τα αγωνιστικά του 2015.
    Για αυτή την 3η περίοδο, το PEUGEOT 208 WRX έχει δεχτεί διάφορες βελτιώσεις και ενώ το 2015 είχε δοθεί βαρύτητα στην εξέλιξη του σασί, φέτος οι μηχανικοί έχουν δώσει προτεραιότητα στον κινητήρα.

    Οι δηλώσεις της ομάδας:

    Bruno Famin (Διευθυντής Peugeot Sport)
    «Δουλέψαμε πολύ σκληρά τον χειμώνα για να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο. Αυτή την σεζόν ελπίζουμε να συνεχίσουμε την πρόοδο που έχουμε και να υπερασπιστούμε το στέμμα στο πρωτάθλημα των ομάδων και να διεκδικήσουμε τον τίτλο στο πρωτάθλημα των οδηγών με την ενίσχυση του Sébastien Loeb. Ο Sébastien θα χρειαστεί κάποιο χρόνο για να εγκλιματιστεί στον κόσμο του rallycross. Ξέρουμε πως μαθαίνει πολύ γρήγορα, αλλά το επίπεδο του σπορ γίνεται πιο ανταγωνιστικό από χρονιά σε χρονιά. Η εμφάνιση μεγάλων ονομάτων όπως του Sébastien Loeb και του Ken Block είναι σίγουρο πως θα προβάλλουν περισσότερο το πρωτάθλημα. Το World RX έχει όλα τα στοιχεία για να γίνεται όλο και καλύτερο».

    Kenneth Hansen (Επικεφαλής Team Peugeot Hansen)
    «Μετά από δύο σεζόν με την Peugeot Sport, η συνεργασία μας είναι σε βέλτιστο στάδιο και είμαστε γεμάτοι αυτοπεποίθηση για το 2016. Έχουμε βελτιωθεί και είμαστε προετοιμασμένοι μέσα από τις δοκιμές που έχουμε κάνει, αλλά ακόμη υπάρχει αρκετή δουλειά για να είμαστε πλήρως έτοιμοι. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Αυτή τη χρονιά έχουμε δύο ομάδες. Θεωρώ πως αυτό το σχήμα είναι τέλειο και άκρως ανταγωνιστικό και δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο την επιθυμία μας για νίκες!».

    Sébastien Loeb (PEUGEOT 208 WRX #9, Team Peugeot Hansen)
    «Είμαι ενθουσιασμένος απέναντι σε μία νέα πρόκληση. Το αυτοκίνητο είναι απολαυστικό στην οδήγηση. Είναι δυνατό και στρίβει πολύ όμορφα. Σε σχέση με ένα αγωνιστικό ράλι, είναι πιο ωμό και αντιδρά λιγότερο προοδευτικά. Απαιτεί ένα οδηγικό στιλ που σου επιτρέπει να διατηρείσαι στην κορυφή και είναι πολύ διασκεδαστικό! Ταυτόχρονα, θα πρέπει να ανακαλύψω διάφορα πράγματα, όπως τη μάχη πόρτα με πόρτα, την στρατηγική του αγώνα, την διαχείριση των ελαστικών, τους τζόκερ γύρους κ.α. Θα χρειαστεί να μάθω γρήγορα και πάνω απ’ όλα να κάνω υπερβάσεις επειδή δεν υπάρχουν και τόσες ευκαιρίες! Επίσης ελπίζω να είμαι όσο χρειάζεται γρήγορος, αυτή την στιγμή, είμαι σε καλή κατάσταση”.

    Timmy Hansen (PEUGEOT 208 WRX #21, Team Peugeot Hansen)
    «Ήμασταν πολύ δυνατοί στο δεύτερο μισό του 2015 και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Ένιωθα πως ήμουν ένα με το αυτοκίνητο. Για το 2016, έχουμε κάνει μερικές βελτιώσεις στο πρόγραμμα και ανυπομονώ για να αγωνιστώ ξανά. Το παγκόσμιο πρωτάθλημα είναι απίστευτα διασκεδαστικό! Επίσης, θα έχω ένα νέο team-mat, τον Sébastien Loeb. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς στον κόσμο και θα είναι πολύ ενδιαφέρον καθώς είμαι σίγουρος πως έχουμε να μάθουμε πολλά ο ένας από τον άλλο ώστε να πάμε την ομάδα ακόμη ψηλότερα».

    Davy Jeanney (PEUGEOT 208 WRX #17, Peugeot Hansen Academy)
    «Ως συνήθως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Θα επικεντρωθώ στους πρώτους 10 γύρους του πρωταθλήματος όπου θα προσπαθήσω για το καλύτερο σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, θα προσπαθήσω να δώσω στον Kevin μερικές χρήσιμες συμβουλές. Ασχέτως αν αγωνίζομαι δίπλα στον Kevin ή στον Timmy, δεν θα έχει καμία διαφορά. Θα ανταλλάσσουμε ανοιχτά εντυπώσεις από τον πρώτο κιόλας αγώνα στην Πορτογαλία. Το Montalegre έχει μία υπέροχη διάταξη, είναι πάντα μεγάλο και γεμάτο από ενθουσιώδες κοινό. Ήμουν 5ος εκεί το 2013, 4ος το 2015 και αυτή την φορά ελπίζω να τερματίσω στην κορυφαία τριάδα!».

    Kevin Hansen (PEUGEOT 208 WRX #71, Peugeot Hansen Academy)
    «Είναι πραγματικά μία συναρπαστική ευκαιρία για μένα η συμμετοχή μου στην Peugeot Hansen Academy, όσο και να έχω τον Davy για προπονητή. Ο στόχος μου είναι να επικεντρωθώ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rallycross, όπου όλοι οι αγώνες πραγματοποιούνται στο ίδιο μέρος και στην ίδια στιγμή με του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η οδήγηση ενός Supercar είναι προφανώς πολύ διαφορετική από τα αγωνιστικά του RX Lites, και προσπάθησα να προσαρμοστώ όσο πιο σύντομα γίνεται

    Όταν τελείωσα τις υποχρεώσεις μου τέλη 2015 στην Αργεντινή, έλπιζα να μην μείνω καιρό εκτός αγώνων. Πέρυσι, ήμουν 2ος στην κατηγορία RX Lites στο Montalegre και ανυπομονώ να αγωνιστώ ξανά εκεί με ένα πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο».

    Τηλεοπτική κάλυψη: Μετάδοση σε περισσότερες από 120 χώρες σε όλο τον κόσμο http://www.fiaworldrallycross.com/article/tvlisting.

    Πρόγραμμα 2016 (* οι γύροι προσμετρούνται στο European Rallycross Championship)

    11-12 Ιουνίου: Νορβηγία (Hell)*
    2-3 Ιουλίου: Σουηδία (Holjes)*
    6-7 Αυγούστου: Καναδάς (Trois-Rivières)
    3-4 Σεπτεμβρίου: Γαλλία (Lohéac)
    17-18 Σεπτεμβρίου: Ισπανία (Barcelona)*
    1-2 Οκτωβρίου: Λετονία (Riga)*
    15-16 Οκτωβρίου: Γερμανία (Estering)
    26-27 Νοεμβρίου: Αργεντινή (Rosario)

    πηγή: peugeot.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  6. 13/06/2016 12:00 μ.μ.

    Η smart προσφέρει πλέον το fortwo cabrio και με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και στους δύο κινητήρες του.
    Μέχρι σήμερα, όποιος ενδιαφερόταν για την αγορά της νέας γενιάς του fortwo cabrio, μπορούσε να το αποκτήσει μόνο με αυτόματο κιβώτιο, όπως πλέον η smart το προσφέρει και με μηχανικό κιβώτιο.

    Το fortwo cabrio με το μηχανικό κιβώτιο προσφέρει μέση κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και στα 71 και στα 90 άλογα.
    Το νέο smart fortwo cabrio διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο τόσο στην έκδοσή του με τοn ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου με ισχύ 71 ίππων, όσο και σε αυτή με τον 0,9 λτ. turbo βενζινοκινητήρα των 90 ίππων.

    Το νέο μηχανικό κιβώτιο έχει 5 σχέσεις και προσδίδει 0-100 χλμ./ώρα σε 14,9 δλ. για τα 71 άλογα ή 10,8 δλ. για τα 90. Η μέση κατανάλωση και στις δύο εκδόσεις κινητήρων βρίσκεται στα 4,3 λτ./100 χλμ.

    Κατά τα άλλα, σε σχέση με το smart fortwo cabrio με το αυτόματο κιβώτιο (διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις) δεν αλλάζει τίποτε άλλο, με το λιλιπούτειο μοντέλο να διατηρεί την ανοιγόμενη οροφή του, που προσφέρει στους επιβάτες του μια αίσθηση ελευθερίας...

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  7. 13/06/2016 10:30 π.μ.

    Χρειάστηκε να περάσουν 22 μήνες και 24 γύροι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, από το Ράλι Γερμανίας του 2014, για να γευτεί ξανά τη χαρά της νίκης ο Thierry Neuville.

    ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)

    Ο οδηγός της Hyundai εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το γεγονός πως τις δύο πρώτες ημέρες του σκληρού χωμάτινου αγώνα, έβγαινε μόλις ένατος στο δρόμο (βάσει βαθμολογίας). Έτσι κατάφερε να κλείσει το πρώτο σκέλος στην κορυφή και παρότι ο Jari-Matti Latvala τον καταδίωκε μέχρι τέλους, να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

    Σημείο κλειδί στην επιτυχία του Βέλγου ήταν πως «απάντησε» στην επίθεση του Φινλανδού το Σάββατο, όταν η μεταξύ τους διαφορά μειώθηκε στα δύο δευτερόλεπτα! Κράτησε όμως τη ψυχραιμία του, άνοιξε ξανά τη διαφορά και τελικά έφτασε στη δεύτερη νίκη του στο WRC.

    Πίσω από τον Latvala πλασαρίστηκε ο Sebastien Ogier, που διατηρεί με άνεση το προβάδισμα στη βαθμολογία αλλά και τα νεύρα για τους κανονισμούς που τον αναγκάζουν να «καθαρίζει» τις ειδικές στα δύο πρώτα σκέλη κάθε ράλι.

    Η όποια απειλή από το Νορβηγικό δίδυμο των Mads Ostberg και Andreas Mikkelsen έλαβε τέλος όταν αμφότεροι τραυμάτισαν τις αναρτήσεις των Fiesta και Polo αντίστοιχα. Έτσι ο Ogier ανέβηκε στο βάθρο και πήρε και τους βαθμούς του ταχύτερου γύρου στην power stage.

    Ακολούθησε ο Dani Sordo για τη Hyundai, με τον teammate του, Hayden Paddon, να έχει για δεύτερο συνεχόμενο ράλι άσχημη έξοδο, που προκάλεσε εκτενείς ζημιές στο i20 WRC.


    Αναλυτικά η κατάταξη:

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  8. 13/06/2016 9:00 π.μ.

    Νικητής του Καναδικού GP είναι ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, ενώ την τρίτη θέση κέρδισε ο Valtteri Bottas με μία Williams. Οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν καλές, μιας και μισή ώρα πριν την έναρξη του αγώνα, οι πρώτες ψιχάλες έκαναν την εμφάνιση τους στην πίστα Gilles Villeneuve. Η πίστα όμως δεν ήταν βρεγμένη, αλλά δεν ήταν μόνο η βροχή που προβλημάτιζε τους οδηγούς, αλλά και οι χαμηλές θερμοκρασίες που υπήρχε στην πίστα. Η θερμοκρασία στην πίστα ήταν αρκετά χαμηλή, με τους 12 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και τους 23 στο οδόστρωμα να επαληθεύουν την κατάσταση.
    Όσον αφορά την στρατηγική των ελαστικών πριν την εκκίνηση δεν είχαμε καμία έκπληξη. Είκοσι οδηγοί ξεκίνησαν τον αγώνα με την υπέρ-μαλακή γόμα, οι Perez και Magnussen με την μαλακή και οι Button, Haryanto με την πολύ μαλακή. Ας περάσουμε όμως στη δράση και την εκκίνηση του αγώνα.

    Τα πράσινα φώτα άναψαν και η εκκίνηση δόθηκε με τους οδηγούς να κινούνται προς την πρώτη κλειστή δεξιά στροφή. Ο Lewis Hamilton και Nico Rosberg έκαναν μεν καλή εκκίνηση, όμως καλύτερη έκανε ο Sebastian Vettel ο οποίος πέρασε και τους δύο σαν σταματημένους. Από την άλλη, τα δύο μονοθέσια της Mercedes, στην στροφή #1, ακούμπησαν με τον Nico Rosberg να βγαίνει εκτός πίστας και με την επιστροφή του σε αυτή να είναι πλέον στην δέκατη θέση. Φτάνοντας στον πέμπτο γύρο, η κατάταξη είχε διαμορφωθεί με την σειρά Vettel, Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Raikkonen, Bottas, Massa, Hulkenberg, Rosberg και Alonso. Η διαφορά μεταξύ του πρώτου Vettel και του δεύτερου Hamilton ήταν κάτω του δευτερολέπτου με τον Βρετανό να έχει όπλο του το DRS ώστε να μπορέσει να προσπεράσει τον Vettel.

    Στις θέσης 10 και 11 βρισκόταν οι Alonso και Button, με τους οδηγούς της McLaren ναι μεν να είναι ψηλά στην κατάταξη, αλλά είχαν δημιουργήσει ένα τραινάκι έξι μονοθεσίων. Ο χορός των pit stop άνοιξε στον 11ο γύρο με την Sauber να είναι το πρώτο μονοθέσιο το οποίο μπήκε στα pit. Στον ίδιο γύρο είχαμε και την εγκατάλειψη του Jenson Button από κινητήρα (έβγαλε φωτιές). Εξαιτίας αυτού, οι αγωνοδίκες επέβαλαν το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να μπουν στα pit. O Vettel εκμεταλλευόμενος το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, μπήκε στα pit βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα με τον Kimi Raikkonen να τον ακολουθεί και να κάνει το ίδιο. Κανείς άλλος οδηγός δεν μπήκε να κάνει pit stop. Με την έξοδο από τα pit, ο Vettel ήταν 4ος και ο Raikkonen 13ος.

    Έχοντας φτάσει στον 15ο γύρο, ο Sebastian Vettel μείωνε την διαφορά του από τους πρωτοπόρους, με τον Lewis Hamilton να μην έδειχνε ικανός να φτιάξει μια διαφορά ασφαλείας. Η διαφορά των δύο ήταν στα 11 δευτερόλεπτα. Ο Sebastian Vettel εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το DRS, αλλά και την παραπάνω δύναμη που είχε ο κινητήρας του, εξαιτίας του νέου τούρμπο που έχει φέρει η Ferrari σε αυτό το GP, κατάφερε μέσα σε δύο γύρους να περάσει και τις δύο Red Bull. Η διαφορά μεταξύ του πρώτου Lewis Hamilton και Sebastian Vettel στον 21ο γύρο είχε πέσει κάτω από τα 8 δευτερόλεπτα, με τον Γερμανό οδηγό να είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Βρετανό στους τελευταίους γύρους. Οι Ricciardo και Verstappen στον 22 γύρο, έκαναν το πρώτο τους pit stop φορώντας την μαλακή γόμα.

    Μπαίνοντας στον 23ο γύρο, ο Lewis Hamilton, δεν είχε ακόμα μπει για αλλαγή ελαστικών, με την υπέρ-μαλακή γόμα που φορούσε να έχει πάνω της, 29 ολόκληρους γύρους. Ο Βρετανός εξάντλησε την ζωή των ελαστικών του πηγαίνοντας σε ένα pit stop λιγότερο. Τελικά το pit stop του, ο Lewis Hamilton, το έκανε στον 25ο γύρο φορώντας την μαλακή γόμα. Η διαφορά του πρώτου πλέον Sebastian Vettel, με τον Lewis Hamilton ήταν στα 13,1 δευτερόλεπτα με τον τρίτο Max Verstappen να είναι 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βρετανό. Τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen, ήταν ο Raikkonen, ο οποίος είχε κολλημένους στην ουρά του, τους Daniel Ricciardo και Valtteri Bottas.

    Το πρώτο του pit stop στον 31o γύρο έκανε ο Sergio Perez, ο οποίος έβγαλε την μαλακή γόμα και έβαλε την πολύ μαλακή γόμα. Οι 30 γύροι που έκανε ο Μεξικανός με την μαλακή γόμα μας βάζουν σε σκέψεις αν τελικά θα πάμε σε στρατηγική ενός pit stop. Αν έκανε με την μαλακή και με αρκετό φορτίο καυσίμων 31 γύρους δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να φτάσει στους 70 με την πολύ μαλακή γόμα.

    Ο Nico Rosberg είχε ανέβει αθόρυβα στην 6η θέση, μειώνοντας μάλιστα και την διαφορά του με τον 5ο Daniel Ricciardo. Εγκατάλειψη για τον Felipe Massa στον 38ο γύρο. Στον ίδιο γύρο μπήκε για το δεύτερο pit stop, o Sebastian Vettel. Ο Γερμανός οδηγός έβαλε την μαλακή γόμα δείχνοντας ότι ολοκλήρωσε τα pit stop του. Η διαφορά του από τον πρώτο Lewis Hamilton ήταν στα 7 δευτερόλεπτα.

    Η κατάταξη στον 40ο γύρο ήταν ή εξής: Hamilton (1 pit), Vettel (2 pit), Verstappen (1 pit), Bottas (1 pit), Rosberg (1 pit), Raikkonen (2 pit), Ricciardo (2 pit), Hulkenberg (1 pit), Sainz (1 pit) και Perez (1 pit).

    Οι διαφορές μεταξύ όλων των οδηγών σε αυτό το σημείο του αγώνα είχαν σταθεροποιηθεί, με τον Sebastian Vettel να διαμαρτύρεται έντονα για τους πιο αργούς οδηγούς. Από την άλλη, ο Nico Rosberg, δεν έδειχνε ικανός να περάσει τον Valtteri Bottas, καθώς ναι μεν τον πλησίαζε στο μισό δευτερόλεπτο, αλλά αδυνατούσε να τον περάσει.

    Χωρίς καμία αλλαγή στην κατάταξη είχαμε φτάσει πλέον στον 55ο γύρο του αγώνα, με τον Vettel να είναι ταχύτερος του Hamilton και την διαφορά να πέφτει κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα. Στον ίδιο γύρο μπήκε για υποχρεωτικό pit stop, ο Nico Rosberg, έχοντας ένα μικρό κλατάρισμα. Ο Γερμανός έβαλε χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα και βγαίνοντας ήταν και πάλι στην 6η θέση. Ένα ενδιαφέρον στιγμιότυπο, ήταν οι αλλαγές πορείας του Esteban Gutierrez στον 57ο γύρο θέλοντας να κρατήσει ζεστά τα ελαστικά του. Η θερμοκρασία στο οδόστρωμα της πίστας ήταν 21 βαθμούς και στον αέρα 12.

    Το νέο σετ ελαστικών που έβαλε ο Nico Rosberg φαίνεται ότι του έδωσε φτερά, μιας και έφτασε τον Kimi Raikkonen και με μία κίνηση του στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού πέρασε στην 5η θέση. Η διαφορά του Lewis Hamilton με τον Sebastian Vettel στον 60ο γύρο ήταν 5,8 δευτερόλεπτα, με τον Βρετανό να έχει κάνει 35 γύρους με την μαλακή γόμα. Ο Sebastian Vettel εκείνη στιγμή έδειχνε ότι έχει μπει σε κατάσταση προστασίας ελαστικών μιας και οι χρόνοι του είχαν σταθεροποιηθεί στο 1:16.500.

    Η διαφορά των δύο πρωτοπόρων, 3 γύρους πριν το τέλος, είχε σταθεροποιηθεί στα 6,8 δευτερόλεπτα, με τον Bottas να είναι άνετα στην τρίτη θέση και τον Verstappen να είναι μεν στην τέταρτη θέση, αλλά με τον Rosberg ένα δευτερόλεπτο πίσω του.

    Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο, ο Nico Rosberg στην προσπάθεια του να περάσει τον Max Verstappen, έχασε τον έλεγχο βγαίνει εκτός πίστας χωρίς όμως να χάσει τελικά την 5η θέση. Τελικά, η καρό σημαία έπεσε με τον Lewis Hamilton να κερδίζει, τον Vettel να παραμένει στην δεύτερη θέση και τον Valtteri Bottas να ανεβαίνει ακόμα μία φορά στο βάθρο του Καναδικού GP.

    Επόμενος αγώνας είναι το Ευρωπαϊκό GP, το οποίο διεξάγεται στο Αζερμπαϊτζάν το επόμενο Σαββατοκύριακο στις 17-19 Ιουνίου.

    Τα αποτελέσματα : 

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  9. 11/06/2016 5:00 μ.μ.

    Η γνωστή αγωνιστική ομάδα της M-Sport, με την οποία η Ford συμμετέχει στο WRC, παρουσιάζει ένα ειδικά εξελιγμένο Ford Ranger, το οποίο έρχεται για να συνεχίσει, εκεί που όλοι οι άλλοι σταματούν!

    Πιο επιθετική εμφάνιση, με έξτρα φώτα και υπερυψωμένη ανάρτηση για χρήση στις πιο απαιτητικές off road διαδρομές.
    Η M-Sport για τη δημιουργία του μοναδικού αυτού Ranger συνεργάστηκε με την Van Sport και ως βάση, πήραν την διπλοκάμπινη, τετρακίνητη έκδοση του pick-up της Ford, με τον 3,2 λτ. TDCi πετρελαιοκινητήρα των 200 ίππων και 470 Nm ροπής.

    Η M-Sport αναμένεται να ξεκινήσει τη διάθεση του extreme αυτού Ford Ranger μέσα στον ερχόμενο Σεπτέμβριο.


    Στη συνέχεια, οι Βρετανοί άλλαξαν εντελώς τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, δίνοντας στο Ranger μια πολύ επιθετική εμφάνιση, ενώ τοποθέτησαν έξτρα μαύρα προστατευτικά στους θόλους και το καπό. Υπάρχουν επίσης ματ μαύροι καθρέπτες και χερούλια θυρών, πλαϊνά σκαλοπάτια, έξτρα φώτα στην οροφή και την εμπρόσθια γρίλια, αλλά και 18 ιντσών ματ ζάντες.

    Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας, που φιλοξενεί τις δύο απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και η μπάρα στην καρότσα, μαζί με την έξτρα αεροτομή πάνω στην πόρτα του χώρου φόρτωσης.

    Στα χαρακτηριστικά του Ranger της M-Sport ξεχωρίζει η νέα ανάρτηση της Pedders, που είναι φτιαγμένη ειδικά για off road χρήση και αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 45 χλστ. Παράλληλα, κάτω από το πλαίσιο έχει τοποθετηθεί πλήρες προστατευτικό, ενώ και τα ελαστικά είναι ειδικά για χρήση εκτός δρόμου.

    Σε ό,τι αγορά στη διάθεσή του, η M-Sport θα ξεκινήσει να πουλά το μοναδικό αυτό Ford Ranger μέσα στον Σεπτέμβριο, χωρίς προς το παρόν να αποκαλύπτει την τιμή του.

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  10. 11/06/2016 2:00 μ.μ.

    Συνήθης τρόπος βελτίωσης σε λιλιπούτεια αυτοκίνητα, και το Tata Nano δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.

    Το τρελό αυτό αυτοκίνητο, αποτελεί πρακτικά πλατφόρμα επίδειξης των δυνατοτήτων της ινδικής βελτιωτικής εταιρίας JA Motorsport.

    Όπως βλέπεις και από τον τίτλο, αποδίδει 200 άλογα και μόλις 135 Nm ροπής, χωρίς να διευκρινίζεται από ποια superbike μηχανή είναι ο κινητήρας.

    Από τη μηχανή είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ οι τροποποιήσεις του αμαξώματος είναι άφθονες ώστε να μπορέσουν να διαχειριστούν την ιπποδύναμη, καθώς μη ξεχνάς ότι από το εργοστάσιο αποδίδει μόλις 40 άλογα. 

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  11. 11/06/2016 12:00 μ.μ.

    Ένα κατ` ευφημισμόν Ford Focus ετοιμάζεται να αγωνιστεί στη φετινή ανάβαση Pikes Peak, έχοντας στο κέντρο του πειραγμένου αμαξώματός του, μια 850 ίππων εκδοχή του κινητήρα του Nissan GT-R.

    Ο Αυστραλός επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης του Australian GT Championship, Tony Quinn, δοκιμάζει στην πίστα Queensland Raceway, το αμάξι με το οποίο θα συμμετάσχει στη φετινή ανάβαση Pikes Peak.

    Οι λόγοι που ασχολούμαστε με αυτό είναι δύο. Πρώτον έχουμε την 100η επέτειο του θρυλικού αγώνα και δεύτερον, ο εν λόγω κύριος δε θα λάβει μέρος με ένα οποιοδήποτε αμάξι…

    Ο κος Quinn, λοιπόν, θα αγωνιστεί με ένα 850 ίππων Ford Focus rally car. Για να είμαστε ακριβείς, μόνο Focus δεν είναι το συγκεκριμένο όχημα, καθώς τα πάντα σχεδόν έχουν αλλαχθεί, από το πλαίσιο και το σώμα μέχρι τον κινητήρα.

    Και μιας που αναφέραμε τον κινητήρα, καιρός είναι να αποκαλύψουμε την μεγάλη έκπληξη που επιφυλάσσει το συγκεκριμένο όχημα.

    Στο κέντρο του, λοιπόν, βρίσκεται τοποθετημένος ο Nissan V6 turbo κινητήρας των 3,8 λίτρων, που κινεί το GT-R. Βέβαια, και το VR38DETT σύνολο τράβηξε τα «πάνδεινα», μέχρι η απόδοσή του να ανέβει στα 850 άλογα και τα 976 Nm ροπής. Συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο.

     

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  12. 11/06/2016 10:30 π.μ.

    Αυτή η BMW M3 έχει απαρνηθεί τον ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων V8 κινητήρα και στη θέση του βρίσκεται ο 2JZ-GT προερχόμενος από μια Toyota Supra, που μετατρέπει το αυτοκίνητο σε ασταμάτητη μηχανή drift.

     

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  13. 11/06/2016 9:00 π.μ.

    Αραιή συννεφιά με θερμοκρασία 19 βαθμών Κελσίου σήμερα στο Μόντρεαλ και την πίστα Ζυλ Βιλνέβ. Στο οδόστρωμα η θερμοκρασία έφτασε στους 43 βαθμούς Κελσίου.

    ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

    Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών βρήκε το παγκόσμιο πρωταθλητή ταχύτερο όλων.

    Ο Λιούις Χάμιλτον με κεκτημένη ταχύτητα από τη νίκη του στον προηγούμενο αγώνα πέτυχε χρόνο 1:14.755 στην πρώτη περίοδο χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.

    Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει για αυτό τον αγώνα στη διάθεση όλων των ομάδων τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της: Μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή.

    Σε αντίθεση με το Βρετανό οδηγό της Mercedes, o πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος Νίκο Ρόσμπεργκ πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

    Το αξιοπερίεργο ήταν όταν ότι ήταν 335 χιλιοστά πιο αργός από το Χάμιλτον. Ο Μάσα έχασε τον έλεγχο της Williams στην στροφή 1 και χτύπησε το πίσω μέρος του μονοθεσίου.

    Ο Βραζιλιάνος ανέφερε στην ομάδα πως το μονοθέσιο αποσταθεροποιήθηκε όταν έκλεισε το DRS. Προβλήματα υπερθέρμανσης στη McLaren – Honda του Μπάτον περιόρισαν το Βρετανό σε μόλις 8 γύρους στην 1η περίοδο.

    Συνολικά οι χρόνοι στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών διαμορφώθηκαν ως εξής:

     

    Η Williams του Μάσα μετά τη σύγκρουση.

    Στη 2η περίοδο οι γεμάτες κερκίδες έδωσαν ένα παραπάνω κίνητρο στους οδηγούς να εντείνουν τις προσπάθειές τους.

    Οι περισσότεροι από αυτούς χρειάστηκε να κόψουν δρόμο στον τέλος της μεγάλης ευθείας και να παρακάμψουν το τελευταίο σικέιν τουλάχιστον μια φορά προσπαθώντας να βρουν το σημείο οριακού φρεναρίσματος από τα 300km/h.

    Αρκετοί οδηγοί έκαναν προσομοίωση πολλών γύρων με την πάρα πολύ μαλακή γόμα που αναμένεται να χρησιμοποιηθεί εκτενώς στον αγώνα.

    Πάντως η φθορά έδειξε πως η στρατηγική του ενός πιτ στοπ στους 70 γύρους αγώνα αποκλείεται για όσους χρησιμοποιήσουν σε κάποιο σημείο του την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

    Στη Red Bull φάνηκε να μην έχουν τη δυναμική των δυο προηγούμενων αγώνων, ενώ ανεβασμένες λόγω υβριδικής μηχανής Mercedes είναι οι Williams, Force India.

    O Φέτελ είχε παράπονα από την κίνηση και τη διαχείρηση των ελαστικών αλλά ο χρόνος του ήταν ανταγωνιστικός σε αντίθεση με του Ράικονεν που περιορίστηκε στην 8η θέση όντας 750 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από την ταχύτερη Ferrari.

    Ταχύτερος όλων ήταν τελικά ο Χάμιλτον αυτή τη φορά με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο Βρετανός που έχει πάρει 4 pole και έχει κερδίσει 4 φορές σε 8 αγώνες από το 2007 έως σήμερα στον Καναδά δείχνει φαβορί για τη συνέχεια.

    πηγή: newsauto.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  14. 10/06/2016 7:00 μ.μ.

    Με ειδικές λεπτομέρειες και νέους χρωματισμούς, το Renault Captur Wave προσφέρει το κάτι το διαφορετικό στο μικρό crossover.

    Η Renault παρουσίασε τη νέα, περιορισμένης παραγωγής έκδοση Wave του Captur, η οποία τονίζει περαιτέρω την εξωτερική εμφάνιση του γαλλικού μικρού crossover.

    Εσωτερικά, η νέα έκδοση του Captur ξεχωρίζει με τις μπλε λεπτομέρειες στο ταμπλό, την κονσόλα και τα καθίσματα.
    Το νέο Renault Captur Wave ξεχωρίζει με τις ειδικής σχεδίασης 17 ιντσών μαύρες-ασημί ζάντες αλουμινίου, το αποκλειστικό περλέ λευκό εξωτερικό του χρωματισμό με μαύρη οροφή, αλλά και τα ειδικά μπλε αυτοκόλλητα στην οροφή και τους καθρέπτες.

    Στο εσωτερικό, η Renault προσθέτει επενδύσεις σε ειδικό μπλε χρώμα στην κονσόλα, το υποβραχιόνιο, τη βάση του επιλογέα και τα καθίσματα, ενώ υπάρχουν και χρωμιωμένες λεπτομέρειες στο εσωτερικό των θυρών, το ταμπλό και το τιμόνι, αλλά και νέα πατάκια.

    Η Renault θα προσφέρει το νέο Captur Wave με όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρων του μικρού crossover, μεταξύ των οποίων προστίθεται για πρώτη φορά και έκδοση του 1,2 TCe βενζινοκινητήρα των 120 ίππων με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

    Το αμάξωμα, εκτός του λευκού περλέ χρώματος μπορεί να παραγγελθεί και σε γκρι και μπλε απόχρωση, πάντα όμως με μαύρη οροφή.

     πηγή: auto2day.gr 

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  15. 10/06/2016 5:00 μ.μ.

    Μια παρέα με υπερυψωμένα 4x4 μαζεύτηκε, όχι για να πάει σε off-road διαδρομές, αλλά για να κάψει λάστιχο, αποδεικνύοντας πως και τα ψηλά οχήματα μπορούν να γίνουν απολαυστικά!

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  16. 10/06/2016 2:00 μ.μ.

    Εάν ψάχνετε μια προσιτή και φθηνή λύση για να διασκεδάσετε χωρίς φραγμούς και όρια, τότε μετατροπές σαν αυτή του πισωκίνητου Lada 2107 της Car Stuff από το Γκντανσκ της Πολωνίας, που φέρει τον 3λιτρο V8 M60B30 κινητήρα της BMW Σειρά 7, μπορεί να σας κάνουν τους βασιλιάδες του drift!

    Το «Lada 666 V8 PL» όπως είναι γνωστό στην Πολωνία, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή driftcars της Ανατολικής Ευρώπης.
    Πρόκειται για ένα από τα γνωστότερα drift cars στην Πολωνία, το οποίο έχει ονομαστεί «Lada 666 V8 PL» και διαθέτει ακόμη και τη δική του σελίδα οπαδών στο facebook με σχεδόν 4.300 likes.

    Για το εν λόγω Lada ο κατασκευαστής του επέλεξε τον M60B30 8κύλινδρο σε σχήμα V των 3,0 λίτρων της BMW 730i E32, που αποδίδει 218 άλογα ισχύος και 290 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά μπορεί να μην φαίνονται τρομακτικά, όμως σε συνδυασμό με την αφαίρεση όλων των... περιττών και το κράτημα του βάρους στα επίπεδα του 1 τόνου, είναι ικανά να προσφέρουν πολύ γρήγορες επιδόσεις.

    Παράλληλα, το μοναδικό αυτό Lada φέρει και ένα ειδικής κλιμάκωσης 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της ZF, την εμπρός ανάρτηση της BMW Σειρά 3 E36 και την πίσω της BMW Σειρά 5 E39, αλλά και σπορ ελατήρια της KW. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η δημιουργία ενός αυτοκινήτου για ατελείωτο παιχνίδι με το πίσω μέρος και drift μέχρι τελικής... πτώσης!

    Δείτε το μοναδικό αυτό Lada να καίει λάστιχο στο video που ακολουθεί.

    πηγή: auto2day.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  17. 10/06/2016 12:00 μ.μ.

    Τo SEAT Ateca είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές και η μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες του πρώτου SUV στην ιστορία της.

    Λίγο πριν το λανσάρισμα του νέου SEAT Ateca, του 1ου SUV των Ισπανών, ας δούμε τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, ένα «φρέσκο» σετ φωτογραφιών, αλλά και το video της παρουσίασής του.

    Το νέο SEAT Ateca διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, με την βασικότερη έκδοση που ονομάζεται Reference, να έχει στον στάνταρ εξοπλισμό τον κλιματισμό, το σύστημα ηλεκτρικού φρεναρίσματος στάθμευσης και το σύστημα infotainment με οθόνη 5 ιντσών μεταξύ άλλων.

    Στη «μεσαία» έκδοση Style, προστίθενται οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, τα LED οπίσθια φωτιστικά σώματα, οι αισθητήρες πάρκινγκ, το δερμάτινο τιμόνι καθώς και το clima.

    Η κορυφαία, και συνάμα πιο ακριβή έκδοση του SEAT Ateca, με την ονομασία Xcellence, έχει στον βασικό της εξοπλισμό επιπρόσθετα στοιχεία, όπως LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, χρωμιωμένες μπάρες οροφής και πλαίσια παραθύρων, φιμέ κρύσταλλα, ζάντες 18 ιντσών, ωστόσο υπάρχουν και οι προαιρετικές επιλογές για ζάντες 18 ιντσών και πανοραμική κάμερα.

    Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από δυο βενζινοκινητήρες 1,0 λτ. και 1,4 λτ. και δυο πετρελαιοκινητήρες 1,6 λτ. και 2,0 λτ., απόδοσης από 115 έως και 190 άλογα. Δείτε τον αναλυτικό πίνακα με τους κινητήρες και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

     

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  18. 10/06/2016 10:30 π.μ.

    Η θρυλική ανάβαση Pikes Peak International Hill Climb, κλείνει φέτος τα 100 χρόνια «ζωής» και η Acura θα την «τιμήσει» με δύο αγωνιστικές εκδοχές του νέου NSX.



    Η Honda ή για την ακρίβεια η Acura, ανακοίνωσε πως θα βάλει δύο νέα NSX στην επερχόμενη θρυλική ανάβαση Pikes Peak International Hill Climb, με το νέο supercar να κάνει έτσι το βορειοαμερικανικό αγωνιστικό ντεμπούτο.

    Τα εν λόγω οχήματα θα συμμετάσχουν στις δοκιμασίες Time Attack 1 και 2 του ιστορικού αγώνα που φέτος κλείνει τα 100 χρόνια «ζωής». Έτσι, στις 26 Ιουνίου, τα αδέλφια James και Nick Robinson της ομάδας μηχανικών της Acura, θα βρεθούν πίσω από τα τιμόνια των δύο NSX.

    Από το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, προέρχεται η ομάδα των μηχανικών που θα υποστηρίξει τα δύο NSX.

    Το ένα ελάφρυνε και έχει αγωνιστική εξάτμιση, ενώ το άλλο –με εξαίρεση τον εξοπλισμό ασφάλειας- παραμένει σε «μαμά» κατάσταση.

    Υπάρχει και ένα τρίτο NSX που θα αποτελέσει όχημα υποστήριξης.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  19. 10/06/2016 9:00 π.μ.

     

    Αυτό το Nissan Skyline GT-X του 1971 αναζητά νέο ιδιοκτήτη, αρκεί να θέλει να βγάλει από τον τραπεζικό του λογαριασμό, το ποσό των 70.000 δολαρίων.

    Το αυτοκίνητο φορά τον 2.0-λιτρο L20 κινητήρα των 120 ίππων, ο οποίος έχει ανακατασκευαστεί και έχει διανύσει μόλις 160 χλμ από τότε.

    Νέα είναι τα φρένα του, ενώ φορά χαμηλότερες αναρτήσεις, τιμόνι Momo, μπροστά σπόιλερ, αεροτομή και νέες ζάντες 14″ μπροστά και 15″ πίσω.

     

    πηγή: autoblog.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team
  20. 09/06/2016 7:00 μ.μ.

     

    Ο ερχομός ενός νέου crossover επιβεβαιώθηκε από επίσημο στόμα της Kia, με σκοπό να πάρει μερίδιο από την πίτα της κατηγορίας, αλλά και να αποτελέσει την απάντηση στον ανταγωνισμό, που ολοένα και αυξάνεται.

    Δια στόματος του αφεντικού της Kia στην Αυστραλία, Damien Meredith, επιβεβαιώθηκαν τα σχέδια της κορεάτικης μάρκας για το λανσάρισμα ενός νέου crossover, το οποίο θα έχει ως βάση τη σχεδιαστική γραμμή του Provo concept, που είχε κάνει το ντεμπούτο του στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το 2013.

    Με την ονομασία του μοντέλου να μην έχει κατοχυρωθεί ακόμα, ο άνθρωπος της Kia αποκάλυψε, ότι το επερχόμενο crossover θα έρθει να «σταθεί» απέναντι από τα Honda HR-V και Mazda CX-3, με σκοπό να πάρει ένα μερίδιο από την πίτα της κατηγορίας.

    Ο Meredith παραδέχτηκε ότι το νέο μικρομεσαίο μοντέλο θα φέρει αναταράξεις στις πωλήσεις των μοντέλων της μάρκας στην Αυστραλία και ιδιαίτερα του μικρότερου Kia Rio, όπως ακριβώς έχει συμβεί και με τις πωλήσεις του Mazda 2, μετά την έλευση του CX-3. Ενδεχομένως η ίδια τάση να ακολουθηθεί και στις ευρωπαϊκές αγορές.

    Σε αυτό το σημείο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου μοντέλου της Kia δεν είναι γνωστά, αλλά έχουν σχηματιστεί φήμες γύρω από το ενδεχόμενο λανσάρισμα του με τον 1.000άρη τρικύλινδρο κινητήρα, που συναντάμε στο μικρό Picanto, που με προσθήκη turbo θα αποδίδει 100 ή 120 ίππους, ανάλογα με την έκδοση.

    Τέλος, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Meredith, το επερχόμενο crossover θα κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο 2017, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Νότια Κορέα.

    πηγή: autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: PartsOne Team