Template Settings
Default Cyan Green Grey
  1. 29/12/2016 2:10 μ.μ.

    Ανασκόπηση της WRC

     

     

    Αν νομίζετε ότι τα motorsports γίνονται όλο και πιο βαρετά, το World Rally Championship έρχεται για να ανατρέψει την εντύπωση ή, αν θέλετε, την πραγματικότητα αυτή.

    Όπως δείχνει αυτό το δυναμικά μονταρισμένο κλιπάκι της σεζόν του 2016, το WRC παραμένει σκληρό και θεαματικό όπως ήταν πάντα, χάρη στις ύπουλες ειδικές και τα σκασμένα τουρμπίδια.

    Όπως ίσως θα περιμένατε από ένα τέτοιο video, υπάρχουν πολλά άλματασκασίματαατυχήματα, φαν που παίζουν τη ζωή τους κορόνα γράμματα πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής τα αγωνιστικά και, φυσικά, πλαγιολισθήσεις. Όλα αυτά αποδεικνύονται αρκετά για να πας να στηθείς σε κάποιες ειδικές, περιμένοντας με τις ώρες για να δεις τα WRC να «γράφουν» στροφές «full lock».

    Η σεζόν WRC 2017 αναμένουμε να είναι πλουσιότερη σε θέαμα και συναγωνισμό από αυτή του 2016. Μπορεί να παγκόσμια πρωταθλήτρια Volkswagen να απέσυρε το Polo WRC από το πρωτάθλημα, αλλά ο συναγωνισμός αναμένεται σκληρός με τις ToyotaCitroën, Ford και Hyundai στο εργοστασιακό παιχνίδι


    πηγή: http://www.drive.gr/

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  2. 28/12/2016 9:33 π.μ.

    Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις αντιολισθητικές αλυσίδες

     

    Αν για τον μέσο οδηγό οι αντιολισθητικές αλυσίδες κατά τους χειμερινούς μήνες είναι ένα ακόμη αξεσουάρ του αυτοκίνητου του, γι' αυτόν που ταξιδεύει συχνά το χειμώνα, ακόμη και σε δύσκολες διαδρομές θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι.

    Συμβουλή μας: δεν θα πρέπει να ξεκινήσει το ταξίδι, εάν δεν έχει διαπιστώσει ιδίοις όμμασι ότι οι χιονοαλυσίδες του βρίσκονται στο πορτ μπαγκάζ.

    Το σημαντικότερο, όμως, είναι ο οδηγός να γνωρίζει το πως τοποθετούνται, καθώς αρκετοί είναι εκείνοι που το αγνοούν και προσπαθούν να το ανακαλύψουν τη δύσκολη στιγμή. Φυσικό και επόμενο είναι να τα κάνουν... μούσκεμα!

    Καταρχάς, βασική προϋπόθεση είναι η επιλογή των καταλλήλων χιονοαλυσίδων για το αυτοκίνητό σας, πράγμα που γίνεται με την απλή αντιστοίχηση με τις διαστάσεις των ελαστικών.

    Επόμενο βήμα είναι να γνωρίζει κανείς το που τοποθετούνται σύμφωνα με τον εκάστοτε κατασκευαστή. Εμπρός ή πίσω;

    Όπως ενδεχομένως να γνωρίζετε, η βασική αρχή είναι στους κινητήριους τροχούς, πράγμα που σημαίνει ότι αν το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο θα πρέπει να τοποθετηθούν εμπρός και στο πισωκίνητο, πίσω.

    Αν για οποιοδήποτε λόγο δε γνωρίζετε πού μεταδίδεται η ισχύς του αυτοκινήτου σας, μη διστάσετε να ρωτήσετε κάποιον που το ξέρει -ακόμη και να τηλεφωνήσετε στην αντιπροσωπεία που το αγοράσατε- αφού είναι πολύ συνηθισμένο να βλέπουμε προσθιοκίνητα αυτοκίνητα με αλυσίδες πίσω ή το αντίστροφο!

    Να σημειωθεί ότι στα τετρακίνητα αυτοκίνητα, συνήθως προτείνεται από τον κατασκευαστή να τοποθετούνται στους εμπρός κατευθυντήριους τροχούς, ώστε να επιτυγχάνεται καλύτερος έλεγχος.

    Απαραίτητα, στη διαδικασία της τοποθέτησης, είνει ένα ζευγάρι γάντια τα οποία θα πρέπει να έχουμε πάντα μαζί μας, καθώς επίσης και ένας φακός που θα χρειαστεί στην περίπτωση που ταξιδεύουμε νύχτα.

    Πότε τις βάζουμε

    - Πρώτα από όλα ποτέ δεν αποφασίζουμε να βάλουμε αλυσίδες την τελευταία στιγμή, όταν το αυτοκίνητο γλιστράει και δεν προχωράει άλλο, γιατί θα διακόψουμε την κυκλοφορία στα διερχόμενα οχήματα και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος.

    - Αφού εκτιμήσουμε την κατάσταση, έχουμε προνοήσει να σταθμεύσουμε το αυτοκίνητό μας σε ασφαλές σημείο στην άκρη του δρόμου και ειδοποιούμε τους διερχόμενους οδηγούς με την τοποθέτηση του σχετικού τριγώνου και την ενεργοποίηση των αλάρμ.

    - Πριν ξεκινήσουμε την τοποθέτηση θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι τροχοί που τοποθετήσουμε τις αλυσίδες θα πρέπει να είναι σε ευθεία, φυσικά σε περίπτωση που μιλάμε για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.

    - Όταν η διαδικασία ολοκληρωθεί, βάσει τον οδηγιών που αναφέρονται πιο κάτω, αλλά και του εγχειριδίου που υποχρεούται να σας δώσει το κατάστημα πώλησης, ελέγξτε τις αλυσίδες τραβώντας κάποια από τα σημεία επαφής τους με το ελαστικό.

    Αν διακρίνετε αρκετό τζόγο, ξαναδοκιμάστε, αφού είναι πολύ πιθανό σε αντίθετη περίπτωση να φύγουν από τη θέση τους με πιθανές άσχημες συνέπειες για το αυτοκίνητο και κατ επέκταση την ασφάλειά σας.

     

    Πώς τις βάζουμε

    1. Απλώνουμε τις αλυσίδες στο δρόμο και περνάμε το βασικό συρματόσχοινο από την εσωτερική πλευρά του ελαστικού.

    2. Τραβάμε τις δύο άκρες του συρματόσχοινου προς τα πάνω αγκαλιάζοντας με την αλυσίδα το ελαστικό και ενώνουμε στο σημείο επαφής.

    3. Εν συνεχεία και αφού έχουμε φέρει όλα τα μέρη των αλυσίδων εμπρός, ενώνουμε τις άκρες μεταξύ τους (με το κίτρινο χρώμα).

    4. Τέλος, τεντώνουμε τις αλυσίδες περνώντας την μία άκρη τους σε αντικριστή πλευρά και ακολούθως την σφίγγουμε απέναντι από εκείνη.

     

    πηγή: www.caranddriver.gr/

     

    Η PartsOne.gr είναι δίπλα σε εσάς και στο αυτοκίνητό σας με πολλές προτάσεις για αντιολισθητικές λύσεις. Προμηθευτείτε από εμάς τον αντιολισθητικό σας εξοπλισμό και κερδίστε για τις αγορές σας από το κατάστημά μας, Ρουμπέση 16, Αθήνα.

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  3. 27/12/2016 9:26 π.μ.

    Καθαρίστε το φίλτρο αέρα

    Ο καθαρισμός του φίλτρου αέρα είναι εύκολος και μπορεί να μας εξοικονομήσει αρκετά χρήματα.

    Το φίλτρο αέρα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του κινητήρα καθώς αναλαμβάνει να καθαρίσει τον αέρα που αναμιγνύεται με τη βενζίνη.
     
     Όσο «καθαρότερος» είναι ο αέρας του μείγματος, τόσο καλύτερη είναι η καύση που πραγματοποιείται στον κινητήρα αφού το φίλτρο δεν επιτρέπει στη σκόνη και σε άλλες βρομιές να περάσουν στο μείγμα αέρα-καυσίμου. 
     
    Αν το φίλτρο είναι βρόμικο, η καύση του κινητήρα δεν είναι καλή με αποτέλεσμα να αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου ενώ σε περίπτωση που το φίλτρο έχει διαλυθεί η πιθανότητα να μπουκώσουν τα κομμάτια του το σύστημα τροφοδοσίας είναι μεγάλη.
     
    • Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται το φίλτρο αέρα εξαρτάται από δύο παράγοντες. Από τον αριθμό των χιλιομέτρων που έχουν διανυθεί αλλά και από το περιβάλλον (δρόμους) στο οποίο κινείται ως επί τον πλείστον το αυτοκίνητο. 
    • Εάν το όχημα κινείται κυρίως σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους, θα πρέπει όταν συμπληρωθεί συγκεκριμένος αριθμός χιλιομέτρων (βλέπε βιβλίο κατασκευαστή) να αντικατασταθεί.
    • Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά ή συχνά σε χωματόδρομους, ο έλεγχος και ο καθαρισμός πρέπει να είναι συχνότεροι καθώς το χώμα και η σκόνη επιβαρύνουν και φράζουν άμεσα το φίλτρο.
     
    Πως θα το αλλάξετε 
    • Εντοπίστε στο χώρο του κινητήρα το φίλτρο και αφαιρέστε με προσοχή το καπάκι. Σε κάποια αυτοκίνητα ανοίγει και κλείνει μόνο με κλιπ ενώ σε άλλα εκτός από κλιπ υπάρχουν και βίδες.
    • Βγάλτε το φίλτρο με προσοχή.  Το υλικό κατασκευής των περισσοτέρων φίλτρων είναι από ένα είδος χαρτιού, γι αυτό προσέξτε να μην το σκίσετε.
    • Καθαρίζετε το φίλτρο μόνο με αέρα υπό πίεση και ποτέ με νερό.
    • Κατόπιν του καθαρισμού επανατοποθετήστε το φίλτρο και φροντίστε να το βάλετε από τη σωστή πλευρά.
    • Κλείστε το καπάκι και σιγουρευτείτε ότι δεν έχει πιαστεί κάποιο καλώδιο. Ασφαλίστε το καπάκι με τα κλιπ (και βιδώστε τη βίδα σε όσα διαθέτουν).
     


    Βρείτε στην PartsOne.gr καινούργια φίλτρα αέρα στις καλύτερες τιμές!


    Πηγή: www.autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  4. 26/12/2016 10:00 π.μ.

    Η νέα Ferrari Lusso

     

    Τα αποκαλυπτήριά της έκανε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Κίνας, η νέα Ferrari GTC4 Lusso, μαγνητίζοντας τα βλέμματα των παρευρισκόντων.

    Το νέο επίτευγμα της ιταλικής φίρμας, που ακούει στο όνομα GTC4 Lusso, πραγματοποίησε το εμπορικό του ντεμπούτο, στην έκθεση αυτοκινήτου στη Κίνα.
    Από ένα σχεδιαστικό μείγμα της Ferrari California και της 488, προέκυψε η νέα GTC4, με τη τιμή της να βρίσκεται στις 495.000 ευρώ.

    Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari στη Κίνα, Matteo Torre, δήλωσε πως οι εμπορικές επιτυχίες του 2016, έθεσαν τα θεμέλια, έτσι ώστε το 2017 να είναι μια ακόμη πιο επιτυχημένη χρονιά, καθώς γιορτάζεται και η 70ή επέτειος της ιταλικής φίρμας στη χώρα.

    Επίσης υπογράμμισε πως τα αποκαλυπτήρια της GTC4 Lusso, είναι ένα ακόμη παράδειγμα, που αντιπροσωπεύει τους λάτρεις της Ferrari στη  Κίνα και συνεχίζει να εμπνέει με πάθος, τους ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας.
    Στο μηχανολογικό κομμάτι, το τελευταίο 4θέσιο δημιούργημα από το Maranello, τροφοδοτείται από έναν V8, χωρητικότητας 3.9 λίτρων, απόδοσης 610 αλόγων.



    Πηγή: http://www.autotriti.gr/

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  5. 25/12/2016 9:03 π.μ.

    Ευχές για τα Χριστούγεννα

     

    Η partsone σας εύχετε να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη!

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  6. 24/12/2016 10:00 π.μ.

    Μία μέρα για τα Χριστούγεννα

     

     

    Παραμονή Χριστουγέννων σήμερα! Η αντίστροφη μέτρηση ολοκληρώνεται με Formula1!

    Η partsone.gr, δίπλα σας σε όλες τις ανάγκες του αυτοκινήτου σας, σας εύχεται ασφαλή και ξεκούραστα ταξίδια.

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  7. 23/12/2016 10:00 π.μ.

    Ρύθμιση αναρτήσεων εξ αποστάσεως από την Koenigsegg

    Η σουηδική εταιρεία υπόσχεται να ρυθμίσει τις αναρτήσεις σας, όπου και αν βρίσκεστε, όποια στιγμή θέλετε. Η όλη διαδικασία γίνεται μέσω internet χωρίς τη φυσική παρουσία τεχνικού.

     Τα μοντέλα τηςKoenigsegg εξοπλίζονται με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της εταιρείας Οhlins. Όπως είναι φυσικό, μια τέτοια είδους ανάρτηση σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις το set up που εσύ επιθυμείς, ανάλογα με τις ανάγκες σου. Η σουηδική εταιρεία περνάει στην επόμενη φάση και μας παρουσιάζει ένα πρωτοποριακό σύστημα, με το οποίο μπορεί να επέμβει στην ανάρτηση ενός αυτοκινήτου της, όπου και αν βρίσκεται αυτό.

    Είστε, για παράδειγμα, στην πίστα του Nurburging και χρειάζεστε ένα αγωνιστικό set up. Καλείτε τα κεντρικά της εταιρείας στην Σουηδία και ζητάτε από τον τεχνικό της εταιρείας αυτό που θέλετε. Εκείνος, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, επεμβαίνει στην ανάρτηση του Koenigsegg και την διαμορφώνει σύμφωνα με αυτό που ζητήσατε. Με αυτόν τον τρόπο δεν είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία τεχνικού της εταιρείας. Για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η εταιρεία δημιούργησε ειδικό blog με οδηγίες προς τους ιδιοκτήτες και παράλληλα αναφέρει πολλά τεχνικά στοιχεία που αφορούν τα μοντέλα της.

     

    Εσείς μπορείτε να εμπιστευτείτε την partsone για τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου σας, επιλέγοντας ποιοτικά ποροϊόντα που ταιριάζουν στο δικό σας αυτοκίνητο.

     

    πηγή: http://www.newsauto.gr/

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  8. 22/12/2016 10:31 π.μ.

    Τα λάθη του συνοδηγού

    Δε χρειάζεται να είστε τόσο καλός συνοδηγός, ώστε να διαβάζετε την επερχόμενη στροφή στον οδηγό, όπως γίνεται στους αγώνες. Καλός συνοδηγός στο δρόμο είναι όποιος αποφεύγει μερικά κλασικά λάθη, που κάνουν δύσκολη τη ζωή του οδηγού και του εαυτού του.

    1. Μη σκύβεις το κεφάλι!
    ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ. Αν θέλεις να πιάσεις κάτι από την τσάντα που έχεις παρκάρει στα πόδια σου, μπορείς να την ανεβάσεις στα γόνατα και να ψάξεις όσο θέλεις με ησυχία, χωρίς να κρύβεις το δεξιό καθρέφτη από τον οδηγό σου. Ειδικά εσύ με το φουντωτό μαλλί! Το αυτό ισχύει και αν κρατάς περιοδικό/χάρτη/εφημερίδα.

    2. Kάλτσες από αερόσακο
    ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ κάλτσες από... αερόσακο, έτσι δεν είναι; Κρατήστε τα πόδια στο πάτωμα, λοιπόν, όσο άνετα κι αν νιώθετε να τα βάζετε πάνω στο ταμπλό ή (ακόμα χειρότερα) έξω από το δεξί παράθυρο. Σε περίπτωση ατυχήματος, ακόμα και το ασφαλέστερο αυτοκίνητο δε θα μπορέσει να σας προστατεύσει σε αυτήν τη στάση.

    3. Απόφυγε τη ζαλάδα
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ ΕΝΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΜΕ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΜΕΤΟ, ούτε ο ίδιος του ο εαυτός. Σε δρόμους με απανωτές στροφές είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ζαλιστείς αν κοιτάς στο πλάι το τοπίο να περνά, αν διαβάζεις ή αν παίζεις με το κινητό σου. Συγκεντρώσου στο δρόμο εμπρός και προετοίμασε το σώμα σου για την επόμενη στροφή, βάζοντας «κόντρα» όσο χρειάζεται για να μην... πηγαινοέρχεται το κεφάλι σου δεξιά-αριστερά.

    4. Μην αρχίζεις τη μουρμούρα
    Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. Το διάστημα που οδηγεί ο διπλανός σου, λοιπόν, είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για καυγάδες και μουρμούρες. Όσο σοβαρό κι αν είναι αυτό που σε απασχολεί, φύλαξέ το για μετά.

    5. Υποδείξεις
    «ΣΤΡΙΨΕ ΕΔΩ, ΤΩΡΑ!», του/της λες, και αυτό το «εδώ» είναι σε... 5 μέτρα. Δεν πειράζει που ψάχνετε (αμφότεροι) εδώ και ώρα το σωστό δρόμο για τον προορισμό σας, ούτε αν χάσετε ένα οικοδομικό τετράγωνο. Αυτό που πειράζει είναι η φωνή που προκαλεί πανικό και (ενδεχόμενα) απότομη στροφή με εφαπτομενική πορεία πάνω σε εκείνους τους πράσινους κάδους.

    6. Η άνεση του οδηγού προηγείται
    ΣΕ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ, άρα έχει προτεραιότητα στην επιλογή της μουσικής, στο άνοιγμα του παραθύρου ή/και στη ρύθμιση του κλιματιστικού (εκτός αν υπάρχει διζωνικό σύστημα διαθέσιμο). Σε κάθε περίπτωση, πριν του βάλεις στο τέρμα κανένα τσιφτετέλι, οφείλεις να τον ρωτήσεις αν θα το αντέξει το νευρικό του σύστημα.

    7. Κάτσε καλά!
    Ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ. Τοποθετεί το κάθισμά του εκεί που πρέπει για να φτάνει τα χειριστήρια/ποδωστήρια. Εσύ δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα και, ειδικά αν δεν κάθεται κάποιος πίσω σου, μπορείς να σύρεις το κάθισμα τέρμα πίσω και να αράξεις σταυροπόδι. Εκτός αν ακούσεις τη φωνή της λογικής και... κάτσεις καλά, γιατί εκεί πίσω η ζώνη δεν «πιάνει» καλά στον ώμο σου. Ρύθμισέ τη και καθ' ύψος, αν υπάρχει η δυνατότητα.

    8. Μην προκαλείς πανικό
    «ΠΡΟΣΕΧΕ», «ΦΡΕΝΟ», «ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΛΩΡΙΔΕΣ», «ΘΑ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΙΣ»... Αν είναι τόσο κακός οδηγός και το ήξερες, δεν έπρεπε να μπεις μέσα εξαρχής. Αν δεν το ήξερες, ζήτα ευγενικά μια στάση για καφέ ή τουαλέτα, πήδα έξω όσο είσαι ακόμη ζωντανός και εξαφανίσου. Σε κάθε περίπτωση, η απότομη εισπνοή όλου του οξυγόνου της ατμόσφαιρας, συνοδευόμενη από μακρύ ή κοφτό «ΑΧ», προκαλεί πανικό. Δε σε συμφέρει.

    9. Τουρισμό, για πάρτη σου
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΛΙΑ στα 200 μέτρα βάθος (γκρεμού) δεξιά σου, όντως. Μόνο που ο οδηγός δεν μπορεί να τη δει, γιατί κάθεται αριστερά. Ακόμα κι αν μπορούσε, πρέπει να έχει το βλέμμα του στο δρόμο. Χάζεψε για πάρτη σου, λοιπόν, κι αν βγάλεις καμιά καλή φωτογραφία του τη δείχνεις αργότερα.

    ΣΧΟΛΙΟ

    Όλο και κάποιο από τα παραπάνω θα σας έχει τύχει, έτσι δεν είναι; Εκπαιδεύστε τον/τη συνοδηγό σας, για να περνάτε μαζί πιο ποιοτικό χρόνο στο αυτοκίνητο και να μετακινείστε με ασφάλεια.

    H partsone.gr είναι ο ιδανικός συνοδηγός για το ταξίδι σας, έχοντας τις λύσεις που χρειάζεστε για το αυτοκίνητό σας!

     

    πηγή: http://www.autobild.gr/



    •  | 
    • Posted By: partosne team
  9. 21/12/2016 10:06 π.μ.

    Η πιο γρήγορη επιτάχυνση 0 -100 km/h με ηλεκτρικό αυτοκίνητο

     

     

    Η πιο γρήγορη επιτάχυνση 0-100 km/h με ηλεκτρικό όχημα είναι 1,513 δευτερόλεπτα και επετεύχθη στις 22 Ιουνίου 2016  από την AMZ Racing στο Dübendorf  της Ελβετίας.  Οι δοκιμασίες έλαβαν χώρα στον παλιό διάδρομο προσγείωσης του στρατιωτικού αεροδρομίου του Dübendorf .

    Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρικά μέρη είναι κάτι που δεν θα μπορούσε να παραβλέψει η partsone.gr, προμηθεύοντάς σας με τις Νο 1 μπαταρίες για μέγιστη απόδοση.

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  10. 20/12/2016 9:55 π.μ.

    100 χρόνια πολυτελούς αυτοκινήτου


     

    Η ιστορία του αυτοκινήτου ξεκινάει από το 1769, όταν ο Νικολά Κουνιό (Nicolas Jοseph Cugnot) δημιούργησε το πρώτο όχημα. Η επανάσταση όμως έγινε στις αρχές του 1900 όταν ο Χένρι Φόρντ (Henry Ford) δημιούργησε ένα αυτοκίνητο, που ο μέσος πολίτης θα μπορούσε να αποκτήσει και να χρησιμοποιήσει σε καθημερινή βάση, παρουσιάζοντας στην αγορά το Ford Model T. 

    Παράλληλα, δημιουργήθηκε και η ανάγκη για πολυτελή αυτοκίνητα που θα έκαναν αυτούς που είχαν την οικονομική άνεση να ξεχωρίζουν. 

    100 χρόνια πολύτελούς αυτοκινήτου μέσα από ένα βίντεο, όπου παρουσιάζονται μοντέλα που ταυτίστηκαν με την κάθε δεκαετία. 

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  11. 19/12/2016 10:00 π.μ.

    Οδηγίες για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017

     

     

    Αμετάβλητα, σε σχέση με πέρυσι, θα μείνουν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2017.

    Ωστόσο, όπως αναφέρουν στελέχη του υπουργείου, οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει στο μέλλον τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π.χ. με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).

    Οι παράγοντες του υπουργείου αναφέρουν ότι με τις αλλαγές που βρίσκονται στο πρόγραμμα:

    -Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.

    -Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.

    -Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.

    Ποια είναι η διαδικασία

    Για να δείτε, αλλά και να τυπώσετε, τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 θα πρέπει να επισκεφθείτε την ειδική σελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.

    Για να μπείτε στην φόρμα πρέπει να κάνετε click στην ένδειξη “είσοδος”.

    Αφού επιλέξετε το έτος 2017, θα πρέπει να συμπληρώσετε το ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και στη συνέχεια να κάνετε click στο σημείο που λέει “εκτύπωση” για να δείτε το ποσό που θα πρέπει να πληρώσετε.

    Θυμίζουμε ότι τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να εξοφληθούν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2016. Σε διαφορετική περίπτωση θα υποχρεωθείτε να πληρώσετε ποσό διπλάσιο από αυτό που αναλογεί στο όχημά σας!

    Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ενημέρωση από το υπουργείο Οικονομικών σχετικά με το αν θα δοθεί παράταση για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας, καθώς η εφαρμογή καθυστέρησε πολύ να ανοίξει.

    Οι πίνακες με τα ποσά

    Για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά μετά το Νοέμβριο του 2010 και το ύψος των τελών τους καθορίζεται με βάση τις εκπομπές ρύπων, υπάρχει πλήρης απαλλαγή για όσα εκπέμπουν από 0 έως 90 γραμμάρια του διοξειδίου του άνθρακα. Για όσα εκπέμπουν από 90 γραμμάρια και πάνω υπάρχει κλίμακα που προβλέπει αύξηση τελών από 8 έως 32 λεπτά ανά ρύπο.

     

     

    πηγή: www.caranddriver.gr/

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  12. 18/12/2016 10:00 π.μ.

    Το νέο Peugeot 3008 SUV

    Η Peugeot θα καταβάλλει σημαντική προσπάθεια να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς της διαρκώς αυξανόμενης κατηγορίας των SUV, με το νέο 3008, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται στις αρχές του επόμενου έτους.


     

     

    Η δεύτερη γενιά 3008 θα έχει εμφάνιση που θα παραπέμπει περισσότερο σε SUV και θα είναι σαφώς πιο επιθετική. Θα έχει επίσης μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, νέες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχει το νέο ταμπλό i-cockpit.

    Η Peugeot είχε δείξει δείγματα της εξωτερικής σχεδίασης του νέου 3008 στο πρωτότυπο Quartz που είχε παρουσιάσει το 2014 στην Έκθεση Αυτοκινήτου, στο Παρίσι. Οι επιθετικές γραμμές εκείνου του πρωτότυπου είναι εμφανείς και στο 3008 δεύτερης γενιάς. Και ενώ το υπάρχον 3008 είναι κοντά σε ένα υπερυψωμένο MPV, το νέο θα είναι περισσότερο ένα μυώδες SUV.

    Το νέο 3008 είναι βασισμένο στο σπονδυλωτό πάτωμα της PSA, ΕΜΡ2, το οποίο συμβάλλει καθοριστικά σε εξοικονόμηση βάρους μέχρι και 100 κιλά σε σχέση με το απερχόμενο. Από πλευράς διαστάσεων είναι περίπου στην ίδια κατηγορία με αντιπάλους όπως το Kia Sportage και το νέο VW Tiguan. Επίσης έχειαυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 50 mm, αν και το συνολικό ύψος του δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο 3008.

     

    Η φουτουριστική εμφάνιση του 3008 καθορίζεται κυρίως από το εσωτερικό του, το οποίο υιοθετεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική ερμηνεία του i-Cockpit της Peugeot. Σε αντιστοιχία με τον ηλεκτρονικό πίνακα(virtual cockpit) της Audi και της VW, η Peugeot ενσωμάτωσε μια ψηφιακή οθόνη 12,3” αντί για έναν συμβατικό πίνακα οργάνων. Συνδυάζεται με κεντρική οθόνη αφής 8,0” και ο οδηγός μπορεί να τις ρυθμίσει, έτσι ώστε να προβάλλουν διαφορετικές πληροφορίες η κάθε μια.

     

    Η Peugeot έχει αυξήσει το χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών ενώ, όπως είπαμε, κι ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει. Μάλιστα με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 1.824 λίτρα. Υπάρχει ακόμα και συρόμενο προς τα έξω πάτωμα, για να διευκολύνεται η φόρτωση βαριών ή ογκωδών αντικειμένων.

     

    Παράλληλα με την καλύτερη αεροδυναμική και τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, που προάγουν την αποδοτικότητα, η Peugeot επίσης προσφέρει και μια μεγάλη γκάμα ανανεωμένων κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, με βελτιωμένες κατανάλωση και εκπομπές CO2. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρχουν δύοβενζινοκινητήρες τούρμπο 1,2 και 1,6 λίτρων, αν και πιθανόν ο πιο δημοφιλής θα είναι ο 1.6 BlueHDiμε τους 120 PS, εκπομπές CO2 στα 100 kg/km και εργοστασιακή μέση κατανάλωση στα 4,0 lt/100 km.

     

    Δεν έχουν φυσικά ανακοινωθεί τιμές ακόμα, αλλά είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πως θα τιμολογηθεί ελαφρώς πιο ακριβά από το υπάρχον μοντέλο.


    πηγή: http://www.drive.gr/

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  13. 17/12/2016 10:00 π.μ.

    10 Συμβουλές για οικονομική οδήγηση


     


    Με τα καύσιμα και κυρίως τη βενζίνη να έχει φτάσει στα ύψη καλό είναι να γνωρίζουμε κάποιους βασικούς κανόνες για να επιτύχουμε χαμηλότερη κατανάλωση και κατά συνέπεια να εξοικονομήσουμε χρήματα στις καθημερινές μας μετακινήσεις.

    1. Τηρήστε την ροπή του κινητήρα στις κατάλληλες στροφές

    Πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζουμε τις στροφές που αποδίδεται η ροπή του κινητήρα έτσι ώστε να επιταχύνει το αυτοκίνητο χωρίς να πιέζεται το μοτέρ σε υψηλές στροφές. Συνήθως γύρω στις 2.500 με 3.000 σ.α.λ. οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες βενζίνης και στις 2.000-2.500 σ.α.λ. οι turbo και οι ντίζελ έχουν αρκετή ροπή.



    2.  Μην πατάτε το πεντάλ του γκαζιού χωρίς λόγο

    Η κατανάλωση του κινητήρα αυξάνεται κατακόρυφα αν πατάμε το πεντάλ του γκαζιού βαθιά χωρίς λόγο (π.χ. όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο ή όταν ξεκινάει από το φανάρι), αφού το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η φθορά του μοτέρ, ειδικά όταν είναι κρύο. Σε αυτή την περίπτωση η εκκίνηση του αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται ομαλά και στρωτά μέχρι ο κινητήρας να αρχίσει να ανεβάζει θερμοκρασία.

    3. Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών

    Τουλάχιστον μια φορά το μήνα καλό είναι να ελέγχουμε τις πιέσεις των ελαστικών, οι οποίες συνήθως αναγράφονται στο καπάκι του στομίου της βενζίνης ή στο πλαίσιο της πόρτας του οδηγού. Οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος αλλά και το πέρασμα του αυτοκινήτου από μεγάλες λακκούβες συνήθως προκαλούν απώλεια πίεσης του αέρα.

    4. Μην επιβραδύνετε ή επιταχύνετε χωρίς λόγο

    Οι άσκοπες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις αυξάνουν και αυτές με την σειρά τους την κατανάλωση. Ξεκινάμε πάντα στρωτά αλλάζοντας «μαλακά» τις ταχύτητες έτσι ώστε να μην φθείρεται το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και ο δίσκος συμπλέκτη, ενώ όταν βλέπουμε από μακριά το φανάρι να έχει ανάψει κόκκινο ή σταματημένα αυτοκίνητα αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού με ταχύτητα και δεν επιβραδύνουμε απότομα στα τελευταία μέτρα.

    5. Μην αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά όταν είναι αναμένο το κλιματιστικό

    Όταν ανοίγουμε τα παράθυρα του αυτοκινήτου αυξάνεται η αεροδυναμική του αντίσταση, οπότε αυξάνεται με την σειρά της και η κατανάλωση, ειδικά στις πιο υψηλές ταχύτητες. Όταν λειτουργεί το air condition δεν υπάρχει λόγος να έχουμε ανοιχτό παράθυρο. Το καλοκαίρι καλό είναι να μην επιλέγουμε την χαμηλότερη σκάλα στο air condition, ενώ στα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό κλιματισμό μια καλή θερμοκρασία είναι οι 23 βαθμοί, γιατί έτσι δεν πιέζεται πολύ το σύστημα του κλιματισμού και άρα επιβαρύνει λιγότερο την κατανάλωση καυσίμου.   

    6. Οδηγείτε με σταθερή ταχύτητα

    Όταν βρισκόμαστε σε ανοιχτό δρόμο πετυχαίνουμε μεγάλη οικονομία στο καύσιμο σε ταχύτητες της τάξεως των 100-120 χλμ./ώρα και φυσικά με επιλεγμένη τη μεγαλύτερη ταχύτητα. Σε πολύ υψηλές ταχύτητες αυξάνεται κατακόρυφα η κατανάλωση, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις πολύ χαμηλές ταχύτητες με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο γιατί ο κινητήρας «ζορίζεται» να διατηρήσει την επιθυμητή ταχύτητα και δεν κάνει καλή καύση

    7. Τακτικό σέρβις του αυτοκινήτου

    Ποτέ δεν πρέπει να παραβλέπουμε τα τακτικά διαστήματα service γιατί αν δεν αλλάζουμε τα λάδια όταν πρέπει, τα μπουζί, τα φίλτρα κ.ο.κ. επιβαρύνεται η απόδοση του κινητήρα και αυξάνεται η κατανάλωση μαζί με πιθανότητα πρόκλησης κάποιας βλάβης.

    8. Μην αφήνετε τη σχάρα οροφής στο όχημα χωρίς λόγο

    Μετά από ένα ταξίδι όπου έχουμε φορτώσει ολόκληρο το νοικοκυριό από το σπίτι στο πορτ μπαγκάζ αλλά και στην σχάρα, αυτή πρέπει πάντοτε να αφαιρείται όταν δεν χρησιμοποιείται για τον απλό λόγο ότι αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση, ενώ προκαλούνται και ενοχλητικοί στροβιλισμοί του αέρα στην οροφή. Το ίδιο ισχύει και για ξεχασμένα αντικείμενα στο πορτ μπαγκάζ ή εργαλεία που αυξάνουν το βάρος του οχήματος, ενώ προκαλούν και ενοχλητικούς θορύβους.

    9. Μην αφήνετε στο "νεκρό" το κιβώτιο ταχυτήτων εν κινήσει

    Όταν κινούμαστε σε ανοιχτούς δρόμους και υπάρχει κατηφορικό τμήμα επιλέγουμε πάντα τη μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο και ποτέ νεκρά ταχύτητα, γιατί με τη νεκρά ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί και αντλεί ενέργεια, ενώ με επιλεγμένη ταχύτητα σταματάει η παροχή καυσίμου (στα πιο σύγχρονης τεχνολογίας μοτέρ). Επίσης, όταν βλέπουμε π.χ. ότι έχει ανάψει κόκκινο φανάρι πάλι δεν βάζουμε νεκρά αλλά διατηρούμε την επιλεγμένη ταχύτητα ή κατεβάζουμε κάποια σχέση για να επιβραδύνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορα χωρίς να καταπονούμε τα φρένα.



    10. Επιλέξτε το κατάλληλο και όχι το φθηνότερο καύσιμο

    Η φθηνότερη βενζίνη ή πετρέλαιο δεν μας βγάζουν πάντα κερδισμένους. Ένα πιο ενισχυμένο καύσιμο με πρόσθετα και όχι απαραίτητα με περισσότερα οκτάνια ή κετάνια, μπορεί να στοιχίζει λίγα λεπτά του ευρώ παραπάνω, αλλά λόγω καλύτερης καύσης μπορεί να αυξήσει την αυτονομία βγάζοντάς μας κερδισμένους συν του ότι ο κινητήρας συντηρείται και αποδίδει καλύτερα.




    πηγή: http://www.autogreeknews.gr/

    •  | 
    • Posted By: partosne team
  14. 16/12/2016 10:21 π.μ.

    Κάθε πότε πρέπει να γίνεται η αλλαγή λαδιών του κινητήρα

      

    Η διάρκεια ζωής του κάθε λιπαντικού είναι ορισμένη και ορίζεται από τον κατασκευαστή του και στη συνέχεια από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου, ο οποίος γνωρίζει τις αντοχές και τις καταπονήσεις που δέχεται το μηχανικό σύνολο.

    Ακόμα μια σημαντική λειτουργία του λιπαντικού είναι ότι, λόγω των ειδικών καθαριστικών συστατικών που διαθέτει, φροντίζει και απομακρύνει τα διάφορα υπολείμματα καύσης που δημιουργούνται. Για παράδειγμα τα συνθετικά λάδια αντέχουν μέχρι και 30.000 χλμ., όμως οι συνθήκες οδήγησης, καθώς και ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα παίζουν καθοριστικό ρόλο για την απόδοση του λιπαντικού σε βάθος χρόνου.Γι αυτό είναι απαραίτητο να αλλάζουμε το λάδι μια φορά το χρόνο (τουλάχιστον), ακόμα και αν δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός των χιλιόμετρων.

     
    Επιπλέον, είναι προφανής ο ρόλος που παίζει το λιπαντικό στη μακροζωία του κινητήρα και στην οικονομία καυσίμων. Η επιλογή του κατάλληλου λιπαντικού πρέπει να γίνεται πάντα σύμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή του αυτοκινήτου, ενώ συνίσταται η αποφυγή προϊόντων, άγνωστων κατασκευαστών, αμφίβολης ποιότητας και πολλές φορές ύποπτης προέλευσης. 
     
    Η οικονομία στην επιλογή του λιπαντικού, μπορεί να οδηγήσει σε οδυνηρές εμπειρίες.
     
     
     
    Τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές σχεδιάζουν τους κινητήρες έτσι που να μπορούν να λειτουργούν με πιο λεπτόρρευστα λάδια, (10W-30 ή 15W-40) τα οποία αφού παρουσιάζουν μικρότερη συνεκτικότητα, μειώνουν και τις απώλειες λόγω τριβών, άρα εξασφαλίζουν οικονομικότερη λειτουργία (περίπου 3%). Πολλοί θεωρούν ότι η χρήση ενός πιο πυκνόρρευστου λαδιού (π.χ. 20W-50) θα έδινε μεγαλύτερη προστασία στον κινητήρα. Αυτό είναι τελείως λαθεμένο. Κατ αρχάς εξανεμίζεται η οικονομία καυσίμων που εξασφαλίζει το πιο λεπτόρρευστο λάδι και από την άλλη στις χαμηλές θερμοκρασίες γίνεται προβληματική η εκκίνηση και η έγκαιρη λίπανση των μηχανικών μερών.
     
    Να θυμάστε ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας για να λειτουργήσει καλά και χωρίς προβλήματα για πολλά-πολλά χρόνια θα πρέπει να λιπαίνεται σωστά. Στην partone.gr βρίσκετε ποιοτικά λιπαντικά, στις καλύτερες τιμές.
     
     
    πηγή: www.autotriti.gr


    •  | 
    • Posted By: partosne team
  15. 15/12/2016 9:41 π.μ.

    Την άνοιξη του 2017 η ολοκλήρωση της Ολυμπίας οδού

    Ασφαλέστερο οδικό δίκτυο που θα επιτρέπει υψηλότερες ταχύτητες δίνοντας τη δυνατότητα μείωσης της διαδρομής από την Αθήνα έως την Πάτρα στη 1 ώρα και 50' θα επιτευχθούν με την ολοκλήρωση του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου της Ολυμπίας Οδού, ο οποίος αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία την άνοιξη του 2017.

    Το συνολικό μήκος του αυτοκινητόδρομου μαζί με τον υφιστάμενο (από τον Α/Κ Θήβας-Ελευσίνας έως τον Α/Κ Αρχαίας Κορίνθου), στον οποίο εκτελούνται εργασίες αναβάθμισης θα είναι 201,5 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα έργα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου, της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου καθώς συνδέει τρεις περιφέρειες και την Αθήνα με τη σημαντικότερη πύλη της Ελλάδας προς την Ευρώπη, το λιμάνι της Πάτρας.

    Σήμερα η συνολική πρόοδος του έργου φτάνει το 88% με τα μεγάλα και δύσκολα από τεχνικής απόψεως έργα όπως σήραγγες, γέφυρες και lane cover να βρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο. Επιπλέον στην Κορίνθου-Πατρών είναι εγκατεστημένα έξι εργοτάξια που ενεργούν σε είκοσι εργοταξιακές ζώνες απασχολώντας περισσότερους από 3.000 εργαζομένους.

    Τον επόμενο μήνα αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Κιάτο - Ξυλόκαστρο και έως τις 31 Μαρτίου 2017 θα έχουν παραδοθεί όλα τα τμήματα.

    Δύσκολη κατασκευή
    Η κατασκευή της Ολυμπίας Οδού είναι ιδιαίτερα δύσκολη καθώς είναι το μοναδικό έργο που προχωρά σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στα ζητήματα οδικής ασφάλειας, με τις προσπάθειες που έχουν ήδη γίνει να έχουν συντελέσει στη μείωση κατά 60% του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων (13 θανατηφόρα ατυχήματα το 2016 έναντι 33 το 2008).

    Το τμήμα Κορίνθου-Πατρών περιλαμβάνει 380 μεγάλα τεχνικά έργα (σήραγγες, γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις κ.ά.), αλλά και περισσότερα από 400 έργα αντιστήριξης. Συγκεκριμένα κατασκευάζονται 12 σήραγγες συνολικού μήκους 16 χλμ. Οι τέσσερις από αυτές, μήκους 8,2 χλμ., αποτελούν ένα σύμπλεγμα σηράγγων στην περιοχή της Παναγοπούλας, μεταξύ Αιγίου και Ρίου. Εκεί κατασκευάζεται και η πιο μεγάλη σήραγγα του αυτοκινητόδρομου, μήκους 4 χιλιομέτρων, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη στη χώρα.

    Επίσης οι 209 γέφυρες του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα και συγκεκριμένα οι 47 γέφυρες, 22 άνω διαβάσεις και 140 κάτω διαβάσεις ξεπερνούν σε ποσοστό ολοκλήρωσης το 92%.

     

    Η Ολυμπία οδός ολοκληρώνεται και περισσότερες διαδρομές σας περιμένουν. Μην ξεχνάτε την σωστή συντήρηση του οχήματός σας, για ασφαλή ταξίδια με ανταλλακτικά από την partsone 

     

    πηγή: έθνος

     


    •  | 
    • Posted By: partosne team
  16. 14/12/2016 10:45 π.μ.

    Εξοικονομήστε χρήματα μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου



    Εξοικονομήστε χρήματα από τα καύσιμα, υιοθετώντας ένα οικονομικό στιλ οδήγησης και συντηρώντας σωστά τα αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου. Διαβάστε τρόπους για το πώς θα το πετύχετε.

    Η οικονομία καυσίμου είναι κάτι που απασχολεί έντονα τον μέσο οδηγό, μιας και η τιμή του λίτρου καυσίμου έχει φθάσει σε υψηλά επίπεδα. Ας δούμε λοιπόν με ποιους τρόπους οδήγησης μπορούμε να επιτύχουμε ένα χαμηλό νούμερο κατανάλωσης, κοντά στο εργοστασιακό, ώστε να διανύσουμε περισσότερα χιλιόμετρα, με λιγότερα λίτρα καυσίμου και με πιο γεμάτη…τσέπη. 
     
    Η λύση βρίσκεται στο συνδυασμό της σωστής συντήρησης του οχήματος και του «οικονομικού» τρόπου οδήγησης, παράλληλα με την αποφυγή ορισμένων «κακών» συνηθειών. 


    Παράλληλα, αν για εσάς οικονομία σημαίνει συντήρηση του αυτοκινήτου σε αραιά χρονικά διαστήματα, το κόστος αυτής της τακτικής θα το πληρώσετε στο... βενζινάδικο, αφού είναι σίγουρο ότι το αυτοκίνητό σας θα παρουσιάσει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. 
     
    Αντίθετα, κινήσεις όπως η αλλαγή λαδιών, μπουζί και φίλτρων αέρα, λαδιού και βενζίνης, η ευθυγράμμιση των ελαστικών και η πιστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος των απαραίτητων σέρβις μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου σας κατά 4% και κατά συνέπεια στον περιορισμό του οικονομικού κεφαλαίου που... απορροφά ο τετράτροχος σύντροφός σας.
     
    Χρήση κλιματισμού και ανοιχτό παράθυρο
    Επιλέξτε συνετά αν θα χρησιμοποιήσετε το κλιματιστικό του αυτοκινήτου σας ή αν θα ανοίξετε το παράθυρο. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει αύξηση στην κατανάλωση, όμως αν η ταχύτητα κίνησης είναι κάτω από 80 χλμ./ώρα πιο οικονομική λύση είναι το ανοιχτό παράθυρο, ενώ από τα 80 χλμ./ώρα και πάνω ο κλιματισμός.

     

    Επιλέξτε την partsone.gr για τα ανταλλακτικά service του αυτοκινήτου σας και κερδίστε!


    Πηγή: http://www.autotriti.gr

    •  | 
    • Posted By: partsone team
  17. 18/10/2016 1:56 μ.μ.

     

    πηγή :Red Bull

     
    •  | 
    • Posted By: partsone team
  18. 06/07/2016 2:11 μ.μ.



    Το hypercar έχει λάβει την κωδική ονομασία AM-RB 001, από τα αρχικά των δυο εταιρειών, και παρουσιάζει την αγωνιστική τεχνολογία αιχμής της Formula 1 με την σπορ σχεδιαστική υπογραφή της Aston Martin.

    Ο σχεδιασμός του concept αποτελεί δημιούργημα συνεργασίας τριών εκ των κορυφαίων στο είδος τους στελεχών των δυο εταιρειών, του αγωνιστικού τεχνικού διευθυντή της Red Bull Racing, Adrian Newey, του διευθυντή δημιουργικού τμήματος της Aston Martin, Marek Reichman, και του διευθυντή ειδικών κατασκευών της Aston Martin, David King.

    Όπως βλέπετε και στις εικόνες το concept δύσκολα αναγνωρίζεται ως μοντέλο της Aston Martin, μιας και έχει δοθεί έμφαση στον τομέα των επιδόσεων και όχι τόσο στην εμφάνιση του, από εικαστικής πλευράς. Ωστόσο το αποτέλεσμα παραμένει ελκυστικό, διατηρώντας εν μέρει το ύφος της Aston Martin, όπως με τον χαμηλά τοποθετημένο μεγάλο εμπρόσθιο αεραγωγό, που συμβαδίζει με τη σχεδιαστική γραμμή της φίρμας.

     

     

    Περνώντας στο ενδιαφέρον κομμάτι της κινητήριας δύναμης του hypercar, οι δυο εταιρείες υπόσχονται επαναστατικές επιδόσεις για το AM-RB 001. Το concept κρύβει κάτω από το ελαφρύ αμάξωμά των μόλις 820 κιλών, έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο και πιθανολογείται ότι είναι μια βελτιωμένη έκδοση του 7λιτρου V12 που συναντούμε στην Aston Martin Vulcan, ενώ από κύκλους της Red Bull Racing μαθαίνουμε ότι βρίσκεται υπό εξέλιξη ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, προκειμένου να υπάρχει η μέγιστη δυνατή απόδοση του μηχανικού συνόλου.

    Τέλος, το επίσημο εμπορικό ντεμπούτο του υβριδικού hypercar αναμένεται μέσα στο 2018, με τις πρώτες εκτιμήσεις να αναφέρουν ότι η τιμή του θα κυμανθεί στα 2,4 εκατ. ευρώ.

     

     

    Πηγή: http://www.autotriti.gr/

    •  | 
    • Posted By: partsone team
  19. 05/07/2016 5:30 μ.μ.

     

     πηγή :Car News Central

    •  | 
    • Posted By: partsone team
  20. 04/07/2016 4:51 μ.μ.

    •  | 
    • Posted By: partsone team