To hypercar της Mercedes

Σε μια επίδειξη δύναμης ή εντυπωσιασμού, με αφορμή τα 50 χρόνια της AMG, η Mercedes μετουσιώνει όλη την τεχνολογία της από την Formula 1 σε ένα μοντέλο με άδεια κυκλοφορίας για το δρόμο…



What is new
- Πλαίσιο από ανθρακονήματα
- Κορυφαία αεροδυναμική
- Κινητήρας 1,6 V6 turbo από το μονοθέσιο της Formula 1
- Ιπποδύναμη κοντά στα 1.000 άλογα
 
Αρχικά το είδαμε και το οδηγήσαμε το 2013 ως concept στο Gran Turismo 6, όμως τελικά να που ακόμη και τα πιο τρελά όνειρα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα! Έτσι, μετά τις έντονες φήμες που υπήρχαν σχετικά με την κατασκευή ενός hypercar από την γερμανική φίρμα τα τελευταία δύο χρόνια, ήρθε η δήλωση από το αφεντικό της AMG, Tobias Moers, πως η Mercedes-Benz θα κατασκευάσει ένα supercar που θα αποδίδει 1.000 ίππους! Να είμαστε ειλικρινείς το μοντέλο δεν βρίσκεται επίσημα στην τελική φάση εξέλιξής του, αλλά ένα στάδιο πριν, ωστόσο σύμφωνα με τους κατασκόπους μας στη Γερμανία, αλλά και τις πληροφορίες μας εκεί, η εξωτερική του σχεδίαση έχει «κλειδώσει», όπως επίσης και το υβριδικό κινητήριο σύνολο που θα φέρει. 
 
Μυώδες και αεροδυναμικό
Όπως λοιπόν, μπορείτε να διακρίνετε από την αποκλειστική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που έχουμε εξασφαλίσει, το νέο hypercar της Mercedes θα διαθέτει μία άκρως αεροδυναμική και μυώδη σχεδίαση. Μάλιστα, η αεροδυναμική εξέλιξη έχει γίνει από το αρμόδιο τμήμα της 
Mercedes F1, ωστόσο έχουν ληφθεί υπόψη στοιχεία της εταιρικής σχεδιαστική ταυτότητας, όπως για παράδειγμα η μεγάλη μάσκα με τα «διαμάντια» μπροστά που έχουμε συναντήσει και στην AMG GT.

Θα ζυγίζει λιγότερο από μια A-Class
Ένα υπεραυτοκίνητο που τιμάει το όνομά του, εκτός από μεγάλη ιπποδύναμη πρέπει να έχει και χαμηλό βάρος, ώστε αφενός να συμπεριφέρεται σαν hypercar στο δρόμο, αφετέρου να έχει αντίστοιχες επιδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, στόχος κατά την εξέλιξη του μοντέλου ήταν το βάρος να περιοριστεί στα 1.300 κιλά, δηλαδή λιγότερο από μία A-Class. Το μονοκοκ σασί του θα είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα, ενώ η κατασκευή θα ακολουθεί τα ίδια πρότυπα κατασκευής που έχουν τα μονοθέσια της ομάδας στην Formula 1. Πανάλαφρο και στο χέρι λοιπόν!
 
1.000 άλογα ιπποδύναμης
Οι πρώτες φήμες έλεγαν πως η ιπποδύναμη του μοντέλου θα άγγιζε τα 1.300 άλογα, ώστε να επιτευχθεί η κορυφαία αναλογία του ενός κιλού ανά ίππο, όμως οι δικές μας πληροφορίες λένε πως τελικά θα ξεπερνάει για λίγο τα 1.000 άλογα. Ο λόγος για αυτό είναι όχι γιατί δεν είναι εφικτό να «πιαστεί» αυτή η ιπποδύναμη (μέχρι 1.500 άλογα μπορούν να «βγουν»), αλλά επειδή οι άνθρωποι της Mercedes θέλησαν να δώσουν στο μοντέλο έναν πιο πολιτισμένο χαρακτήρα.
 
Συγκεκριμένα, κάτω από το καπό του θα βρίσκεται ο ίδιος 1,6 λίτρων V6 PU106A HYBRID της W07 (ο κινητήρας του μονοθεσίου της Mercedes στην Formula 1), που αποδίδει περί τους 700 ίππους, ο οποίος όμως είτε θα αποκτήσει μία δεύτερη τουρμπίνα, είτε θα συνδυαστεί με δύο ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν 300 PS. Το τελευταίο σενάριο, είναι και το πιθανότερο μάλιστα, όμως το τι θα αποφασίσει τελικά ο Andy Cowell (υπεύθυνος μετάδοσης στην F1) δεν το γνωρίζουμε. Όπως είπαμε άλλωστε, η δυνατότητα να ανέβει κατακόρυφα η ιπποδύναμη υπάρχει. Το μόνο που θα πρέπει να γίνει είναι να ανέβει πιο πάνω από τα 4 bar που είναι τώρα, η πίεση στην τουρμπίνα…
 
Όσο, τέλος, για τις επιδόσεις, με τα υπάρχοντα δεδομένα και τα νούμερα που έχουν διαρρεύσει από τους τεχνικούς είναι όπως καταλαβαίνετε τέτοια που σου… γυρνάει το μάτι! Η τελική ταχύτητα είναι βέβαιο πως θα υπερβαίνει τα 300 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται μεταξύ 2,5 και 2,8 δλ., και το 0-200 χλμ./ώρα σε 6 δευτερόλεπτα! Φωτιά στην άσφαλτο…
 
Για λίγους…
Ακόμη δεν έχει αποφασιστεί σε πόσα συνολικά μοντέλα θα παραχθεί, όμως αυτά θα κυμαίνονται μεταξύ 200 και 300, γιατί σύμφωνα με το εμπορικό τμήμα της Mercedes, τόσοι θα είναι οι πελάτες που θα θέλουν να την προ-παραγγείλουν. Όσο τέλος για το αν έχει κλειδώσει το όνομά του, αρκετές πιθανότητες έχει το «R50», ώστε να υπάρξει η απαραίτητη σύνδεση με τα 50 χρόνια της AMG, ενώ για την τιμή… το ποσό των 2.000.000 ευρώ δεν θα μας προκαλέσει μεγάλη έκπληξη. Περισσότερες πληροφορίες πάντως θα έχουμε σύντομα, όταν το μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα το 2017 και το πρώτο θα παραδοθεί στον τυχερό κάτοχό του το 2018.



Πηγή: http://www.autotriti.gr/