Το νέο Peugeot 3008 SUV

Η Peugeot θα καταβάλλει σημαντική προσπάθεια να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς της διαρκώς αυξανόμενης κατηγορίας των SUV, με το νέο 3008, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται στις αρχές του επόμενου έτους.


 

 

Η δεύτερη γενιά 3008 θα έχει εμφάνιση που θα παραπέμπει περισσότερο σε SUV και θα είναι σαφώς πιο επιθετική. Θα έχει επίσης μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, νέες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχει το νέο ταμπλό i-cockpit.

Η Peugeot είχε δείξει δείγματα της εξωτερικής σχεδίασης του νέου 3008 στο πρωτότυπο Quartz που είχε παρουσιάσει το 2014 στην Έκθεση Αυτοκινήτου, στο Παρίσι. Οι επιθετικές γραμμές εκείνου του πρωτότυπου είναι εμφανείς και στο 3008 δεύτερης γενιάς. Και ενώ το υπάρχον 3008 είναι κοντά σε ένα υπερυψωμένο MPV, το νέο θα είναι περισσότερο ένα μυώδες SUV.

Το νέο 3008 είναι βασισμένο στο σπονδυλωτό πάτωμα της PSA, ΕΜΡ2, το οποίο συμβάλλει καθοριστικά σε εξοικονόμηση βάρους μέχρι και 100 κιλά σε σχέση με το απερχόμενο. Από πλευράς διαστάσεων είναι περίπου στην ίδια κατηγορία με αντιπάλους όπως το Kia Sportage και το νέο VW Tiguan. Επίσης έχειαυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 50 mm, αν και το συνολικό ύψος του δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο 3008.

 

Η φουτουριστική εμφάνιση του 3008 καθορίζεται κυρίως από το εσωτερικό του, το οποίο υιοθετεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική ερμηνεία του i-Cockpit της Peugeot. Σε αντιστοιχία με τον ηλεκτρονικό πίνακα(virtual cockpit) της Audi και της VW, η Peugeot ενσωμάτωσε μια ψηφιακή οθόνη 12,3” αντί για έναν συμβατικό πίνακα οργάνων. Συνδυάζεται με κεντρική οθόνη αφής 8,0” και ο οδηγός μπορεί να τις ρυθμίσει, έτσι ώστε να προβάλλουν διαφορετικές πληροφορίες η κάθε μια.

 

Η Peugeot έχει αυξήσει το χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών ενώ, όπως είπαμε, κι ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει. Μάλιστα με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 1.824 λίτρα. Υπάρχει ακόμα και συρόμενο προς τα έξω πάτωμα, για να διευκολύνεται η φόρτωση βαριών ή ογκωδών αντικειμένων.

 

Παράλληλα με την καλύτερη αεροδυναμική και τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, που προάγουν την αποδοτικότητα, η Peugeot επίσης προσφέρει και μια μεγάλη γκάμα ανανεωμένων κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, με βελτιωμένες κατανάλωση και εκπομπές CO2. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρχουν δύοβενζινοκινητήρες τούρμπο 1,2 και 1,6 λίτρων, αν και πιθανόν ο πιο δημοφιλής θα είναι ο 1.6 BlueHDiμε τους 120 PS, εκπομπές CO2 στα 100 kg/km και εργοστασιακή μέση κατανάλωση στα 4,0 lt/100 km.

 

Δεν έχουν φυσικά ανακοινωθεί τιμές ακόμα, αλλά είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πως θα τιμολογηθεί ελαφρώς πιο ακριβά από το υπάρχον μοντέλο.


πηγή: http://www.drive.gr/